hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ۵۰ درصد سالمندان در مراکز نگهداری واکسینه شدند/ انتقاد بهزیستی از کُندی واکسیناسیون

۵۰ درصد سالمندان در مراکز نگهداری واکسینه شدند/ انتقاد بهزیستی از کُندی واکسیناسیون

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با انتقاد از کُندی واکسیناسیون مددجویان بهزیستی در مراکز نگهداری، گفت: امروز مکاتبه‌ای با وزارت بهداشت انجام خواهد شد و امیدواریم در رابطه با واکسن مددجویان از سوی مسئولان وزارت بهداشت تسریع صورت بگیرد.
محمد نفریه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره آخرین وضعیت واکسیناسیون سالمندان و معلولان در مراکز نگهداری و توانبخشی اظهار کرد: فرایند واکسیناسیون سالمندان از سال گذشته آغاز شده است و هم اکنون 50 درصد از سالمندان در مراکز نگهداری دوز اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند.
وی تصریح کرد: همچنین در برخی از مراکز نگهداری سالمندان در استان‌های مختلف با گذشت 4 هفته از تزریق دوز اول واکسن، فرایند تزریق دوز دوم واکسن آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا پایان فروردین ماه واکسیناسیون سالمندان در مراکز به پایان برسد.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه متأسفانه فرایند واکسیناسیون سالمندان، معلولان به کُندی انجام می‌شود، گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا قرار بود سالمندان، جانبازان ، معلولان و پرسنل مراکز نگهداری در کنار کادر درمان به عنوان الویت‌های دریافت واکسن قرار بگیرند که این کار با کُندی صورت گرفته است.
نفریه ادامه داد: 78 هزار سالمند و معلول با معلولیت‌های مختلف به همراه پرنسل‌شان باید واکسن دریافت کنند که در مرحله اول از سال گذشته قرار بود 20 هزار واکسن در اختیار سازمان بهزیستی قرار بگیرد که متأسفانه این تعداد واکسن نیز هنوز در اختیار بهزیستی قرار داده نشده است.
وی گفت: با توجه به اینکه واکسیناسیون مددجویان سازمان بهزیستی در مراکز با کُندی صورت می‌گیرد امروز مکاتبه‌ای با وزارت بهداشت انجام خواهد شد و امیدواریم در رابطه با واکسن مددجویان از سوی مسئولان وزارت بهداشت تسریع صورت بگیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد