hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > پوشش هزینه‌های ناباروری نیازمند مصوبه شورای عالی بیمه است

پوشش هزینه‌های ناباروری نیازمند مصوبه شورای عالی بیمه است

منوچهری گفت: برای اینکه به طور کامل پوشش هزینه‌های ناباروری تحت پوشش سازمان‌های بیمه گر قرار گیرد، نیاز به مصوبه شورای عالی بیمه دارد.
امیرعباس منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، درباره پوشش هزینه درمان ناباروری در سازمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: هزینه ناباروری بخشی از آن در پوشش بیمه است و بخش دیگر در پوشش بیمه نیست.
وی با اشاره به اینکه برای حمایت از باروری طرحی مطرح شده است، گفت: اگر دولت منابع آن را برای سازمان‌های بیمه‌ای مانند سازمان تامین اجتماعی تامین کند و منابع پایداری برای پوشش هزینه ناباروری برای سازمان‌های بیمه‌ای تعریف شود، این موضوع حل خواهد شد.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: درحال حاضر بخش عمده‌ای از هزینه‌های ناباروری در سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود، بسیاری از بیمه شدگانی که دارای بیماری‌های خاصی که منجر به ناباروری هستند، در پوشش بیمه درمان می‌شوند.
منوچهری با بیان اینکه هزینه‌های دارویی مرتبط با ناباروری هم تحت پوشش بیمه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: برای اینکه به طور کامل پوشش هزینه‌های ناباروری تحت پوشش سازمان‌های بیمه گر قرار گیرد، نیاز به مصوبه شورای عالی بیمه دارد و تامین هزینه آن باید از سوی دولت انجام شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد