hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نیکخواه بهرامی: برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بهترین اتفاق سال ۹۹ بود

نیکخواه بهرامی: برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بهترین اتفاق سال ۹۹ بود

کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان در خصوص اتفاقات سال ۹۹ توضیحاتی را بیان کرد.
صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان و باشگاه مهرام ، در خصوص شرایط بسکتبال در سالی که گذشت، اظهار داشت: ۹۹ سال بسیار سختی برای ورزش و مردم جهان بود، شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمرینات اتفاقی باور نکردنی برای ورزش بود. با شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی برای جامعه ورزش به وجود آمد، اما با همه مشکلاتی که بود فدراسیون بسکتبال تلاش کرد مسابقات لیگ برتر را برگزار کند. برگزاری لیگ بسکتبال به صورت متمرکز خود یکی از اقدامات نو برای فدراسیون و تیم‌ها بود و باید بگویم برگزاری متمرکز لیگ برتر بسکتبال تصمیم درستی بود که گرفته شد تا تنور مسابقات داغ بماند.
او افزود: لیگ امسال دچار مشکلات و ایرادتی هم بود که به دلیل شرایط خاص کرونایی، نمی‌شود کسی را مقصر ایرادات دانست چرا که ویروس کرونا به خودی خود همه شرایط را سخت کرده بود.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی در سال ۹۹، گفت: تیم ملی مسابقات انتخابی کاپ آسیا در پنجره دوم را داشت که توانستیم عملکرد مطلوبی را داشته باشیم. در پایان سال ۹۹ هم می‌توانستیم پایان خوبی را برای تیم ملی شاهد باشیم که متاسفانه با به تعویق افتادن پنجره سوم مسابقات انتخابی کاپ آسیا این امر محقق نشد.
نیکخواه بهرامی در پایان خاطر نشان کرد: سال نو را هم به مردم عزیز ایران تبریک عرض می‌کنم. سال ۹۹  هم از نظر روحی و هم از نظر اقتصادی سال بسیار بدی برای کشورمان بود. امیدوارم در سال جدید شرایط بهتر و روز‌های خوبی را داشته باشیم. در سال گذشته بسیاری از خانواده‌ها به علت شیوع ویروس کرونا عزیزان خود را از دست دادند و غم بزرگی را متحمل شدند که امیدوارم هرچه سریعتر این ویروس منحوس هم از جهان رخت بکند و مردم به روال عادی زندگی خود برگردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد