hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > خلعتبری: حاج‌صفی کمک بزرگی به سپاهان خواهد کرد

خلعتبری: حاج‌صفی کمک بزرگی به سپاهان خواهد کرد

وینگر تیم فوتبال سپاهان اصفهان معتقد است که شکست دادن تراکتور برای آنها ارزشی بیش از سه امتیاز دارد.
محمدرضا خلعتبری شرایط تیم سپاهان را بعد از پیروزی برابر مس رفسنجان در جام حذفی مطلوب خواند و گفت: بعد از پشت سر گذاشتن یک بازی سخت خوشبختانه شرایط خوبی داریم. ما امسال جام حذفی را هم جدی گرفتیم و دنبال قهرمانی در این جام هستیم. با انجام پنج بازی می‌توان در این جام قهرمان شد و امیدوارم تا فینال جلو برویم و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی در ادامه با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر تراکتور در لیگ برتر خاطر نشان کرد: در نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها سخت هستند، ولی اهمیت بعضی از بازی‌ها بیشتر است. ما در این بازی میزبان هستیم و در شرایطی با تراکتور روبه‌رو می‌شویم که با پرسپولیس هم‌امتیاز هستیم. الان تیم‌های بالای جدول به نتیجه حریفان هم چشم دارند و ما نباید در این موقعیت حساس لغزش داشته باشیم. شکست دادن تراکتور قطعاً بیشتر از سه امتیاز برای ما ارزش خواهد داشت و امیدوارم برنده از زمین بیرون بیاییم. البته آنها هم تیمی پرقدرت و پرمهره هستند و بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت.
مهاجم تیم فوتبال سپاهان در مورد اضافه شدن احسان حاج‌صفی به این تیم هم اظهار داشت: احسان بازیکن بزرگ و باتجربه‌ای است که در همین سپاهان رشد کرد و به تیم ملی رسید. حاج‌صفی در این سال‌ها تجربیات زیادی را به دست آورده است و قطعاً در ادامه راه کمک بزرگی به سپاهان خواهد کرد. همه ما از بازگشت حاج‌صفی خوشحالیم و امیدواریم این بازیکن بهترین عملکرد را در سپاهان داشته باشد.
خلعتبری در پایان در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم سپاهان قهرمان خواهد شد؟»، تصریح کرد: چند تیم دنبال قهرمانی هستند و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. مسئله مهم این است که در 13 بازی باقیمانده باید کمترین اشتباه را داشته باشیم. در نهایت امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود و آن تیم سپاهان باشد
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد