hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > حتی اگر وکالت کسب و کار هم شود باز هم آزمون حذف نمیشود

حتی اگر وکالت کسب و کار هم شود باز هم آزمون حذف نمیشود

سخنگویی کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت: در هیچ کجای قانون گفته نشده که آزمون وکالت حذف می‌شود تا زمانی که قانون اخذ کیفیت پروانه است باید مطابق با آن عمل کرد.
ابراهیم کیانی سخنگویی کانون‌های وکلای دادگستری ایران در نشست خبری امروز با اشاره به آزمون وکالت گفت: داوطلبان فکر می‌کنند که آزمون قرار است حذف شود، اما در هیچ قانون و طرحی گفته نشده که آزمون حذف می‌شود حتی اگر وکالت کسب و کار هم شود باز آزمون حذف نمیشود.
وی ادامه داد: ما صدر درصد تابع قانون هستیم کمیسون اقتصادی میگوید قوه قضائیه نباید آزمون تعین کند و قوه قضائیه می‌گوید باید ظرفیت تعین شود و معاون حقوقی قوه قضائیه صراحتا اعلام کرد که نمی‌خواهد وکالت کسب و کار تلقی شود.
سخنگویی کانون‌های وکلای دادگستری ایران تصریح کرد: در هیچ کجای قانون گفته نشده که آزمون وکالت حذف می‌شود تا زمانی که قانون اخذ کیفیت پروانه است باید مطابق با آن عمل کرد.
کیانی با اشاره به صلاحیت تعیین ظرفیت گفت: صلاحیت‌ها حق قوه قضائیه است پاسخ منفی و به حق کانون‌های وکلا و اعتراض خود را نسبت به کمیسیون جهش رونق تولید که به جای توجه به وضعیت اقتصادی می‌خواهد نظام حقوقی کشور را برهم بزند وارد میکنیم.
وی ادامه داد: تنها نهادی که در هر دوره‌ای از مجلس علیه آن طرح داده می‌شود کانون وکلا است، زیرا بار مالی برای دولت ندارد و بدون حد و مرز ورود به دانشگاه انجام می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد