hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > کمبود گوشت و روغن در روز‌های پایانی سال

کمبود گوشت و روغن در روز‌های پایانی سال

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان گفت: در روز‌های پایانی سال تقاضای مردم برای خرید افزایش یافته‌است و در تأمین بعضی از کالا‌ها با اختلال مواجه‌ایم.

محمد مجیری مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان در گفت گو با باشگاه‌خبرنگاران‌جوان، صادرات بعضی از کالا‌های اساسی از جمله گوشت را یکی از علل این مشکل دانست و گفت: با کمبود مواد غذایی مورد نیاز مردم، جوّ روانی در بازار ایجاد می‌شود و در نهایت تقاضای کاذب شکل می‌گیرد.

او با اشاره به کمبود گوشت در روز‌های پایانی سال بیان کرد: در صدد هستیم که در روز‌های آینده دو محموله گوشت با قیمت مناسب از کشور روسیه وارد کنیم که این رویداد بخش عمده کمبود گوشت را رفع خواهد کرد.

مجیری در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای ارائه میوه با قیمت مناسب به مردم چیست؟ گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از ۲۵ اسفندماه تا پایان سال میوه با نرخ دولتی به بازار عرضه می‌کنیم.

او افزود: مردم برای خرید روغن از طریق سامانه رهتاب اقدام کنند، زیرا بدلیل محدود بودن روغن و گوشت در ساعات اولیه روز، این مواد غذایی به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان در پایان با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته با شرایط سخت‌تری روبه‌رو هستیم گفت: مشکلات کالا‌های اساسی مردم را باید در طول سال مدیریت و کنترل کنیم که در پایان سال دچار سر درگمی نشویم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد