hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سیب و پرتقال شب عید اصفهان تامین شد/ هنوز نرخ مصوب اعلام نشده است

سیب و پرتقال شب عید اصفهان تامین شد/ هنوز نرخ مصوب اعلام نشده است

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان اصفهان ازتامین سیب و پرتقال شب عید خبر دادو گفت: نرخ مصوب هنوز مشخص نشده است اما میوه شب عید را به گونه‌ای وارد بازار می‌کنیم که روند کاهشی باشد.

اسماعیل نادری  درباره تأمین میوه شب عید در اصفهان، اظهار داشت: هم اکنون ۵۰۰ تن سیب و دو هزار تن پرتقال ذخیره شده است، سیب صد در صد و پرتقال ۵۰ درصد برای ایام عید تأمین شده و مابقی نیز در چند روز آینده تأمین خواهد شد.

وی افزود: با تدابیری که کارگروه تنظیم بازار کشور در خصوص ایجاد محدودیت در صادرات سیب و پرتقال اتخاذ کرد قیمت پرتقال در میادین میوه و تره‌بار نسبت به هفته گذشته روند کاهشی داشته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان خاطرنشان کرد: میوه شب عید را به گونه‌ای وارد بازار خواهیم کرد که روند کاهشی قیمت میوه به ویژه پرتقال ادامه یابد و در عین حال از مردم انتظار داریم در هر فروشگاهی، گران فروشی یا عدم درج قیمت را مشاهده کردند با شماره‌های ۱۲۴ بازرسی سازمان صمت و شماره‌های ۳۲۳۵۲۰۱۲ یا ۳۲۳۵۲۰۱۳ بازرسی اصناف تماس بگیرند و تخلفات را گزارش کنند.

امیدواریم قیمت میوه در سطح شهر کنترل شود

وی تصریح کرد: وظایف اتحادیه خرده فروشان میوه برای سطح شهر و اتحادیه عمده فروشان برای سطح میدان میوه و تره‌بار تبیین شده و با آنها صحبت کردیم و امیدواریم قیمت میوه را در سطح شهر کنترل کنند.

نادری گفت: قیمت مصوب برای سیب و پرتقال شب عید هنوز مشخص نشده است اما نرخ‌ها روزانه پیش از عرضه تعیین می‌شود و زیر قیمت حاشیه بازار عرضه خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد