hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در اردبیل به ۵ نفر رسید

شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در اردبیل به ۵ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از مثبت شدن کرونای انگلیسی سه نفر دیگر از شهروندان استان و افزایش آن به ۵ نفر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، شهرام حبیب‌زاده اظهار داشت: براساس آخرین نتایج مشخص شده توسط آزمایشگاه تشخیص کرونا که لحظاتی قبل اعلام شد در سه نفر دیگر از هم استانی‌ها تست کرونای انگلیسی مثبت شده و با دو مورد روز گذشته در مجموع به 5 مورد افزایش یافت.
وی گفت: هم اکنون 4 نفر در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل بستری هستند و یکی از مبتلایان، پیگیری و بستری خواهد شد.
حبیب‌زاده افزود: سعی خواهیم کرد تمامی عزیزانی که از کشور عراق یا استان خوزستان وارد استان می‌شوند غربالگری کرده و اگر علامت‌دار بودند و تست آنها مثبت بود بستری شوند و حتی اگر بی‌علامت باشند ممکن است 5 روز در نقاهتگاه نگهداری و مراقبت شده تا دوره کمون بیماری آنها سپری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: از همه خانواده‌هایی که مسافر از استان خوزستان یا کشور عراق دارند یا افرادی در این دو منطقه کار می‌کنند و به استان خواهند آمد درخواست می‌کنیم به محض ورود این افراد به استان، به سامانه 4030 یا تلفن مرکز مدیریت بیماری‌های شهرستان اطلاع داده تا غربالگری، معاینه و تست انجام شود و در صورت ابتلای افراد، سریعا درمان یا ایزوله صورت گیرد تا مانع انتقال ویروس در خانواده شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد