hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > مردم، ایام نوروز سفر نروند

مردم، ایام نوروز سفر نروند

امام جمعه اردستان گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور مردم از خود صبوری نشان داده و امسال هم از سفر رفتن در نوروز خودداری کنند.
حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد موسی بن جعفر(ع) اردستان با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی انقلابی و خدمتگزار است که باید در این نهاد مقدس تلاش بیشتری جهت خدمت به ایثارگران شود. همه باید مدیون خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران باشند.
وی با بیان اینکه کسانی که امروز با انقلاب اسلامی به عناوین مختلف مخالفت می کنند همان کسانی هستند که با بعثت پیامبر(ص) مخالفت می کردند، افزود: برائت و نفرت خود را از تمام کسانی که در برابر کشور ما صف کشیده اند اعلام می کنیم. دشمن چند سال است که مردم یمن را در خانه هایشان می کشند، اما حالا که در پاسخ شرارت های عربستان اقدامی می شود صدایشان در می آید و اعتراض می کنند.
امام جمعه اردستان با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاد از ماسک توسط افراد و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور مردم از خود صبوری نشان داده و امسال هم از سفر رفتن در ایام نوروز خودداری کنند.
دهشیری با اشاره به افتتاح پارک بانوان پردیسان اردستان، گفت: افتتاح پارک بانوان ‌یک حرمت گذاری به زنان است که خوشبختانه با افتتاح این مکان بانوان ما می توانند در محلی امن و در فضایی آرام و دلنشین با رعایت موازین شرعی به ورزش بپردازند و جسم و روح خود را تقویت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد