hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نبی‌رضایی: امیدوارم فدراسیون بتواند قایق‌های سطح بالاتری وارد کند

نبی‌رضایی: امیدوارم فدراسیون بتواند قایق‌های سطح بالاتری وارد کند

ملی‌پوش کانوی کشورمان گفت: امیدوارم فدراسیون بتواند قایق‌های سطح بالاتری وارد کند تا در تمرینات با آن هماهنگ شویم و در مسابقات از آن به خوبی استفاده کنیم.
محمد نبی‌رضایی در خصوص شرایط کسب سهمیه المپیک در رشته کانو اظهار داشت: تمرینات را پیش می‌بریم و لیگ نیز فرصت خوبی بود تا خود را محک بزنیم و تایم‌های خوبی ثبت شد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. اردوها نیز تا شروع مسابقات ادامه دارد و 29 فروردین ماه جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه عازم تایلند خواهیم شد.
وی درخصوص شناخت از رقبا گفت: از رقیبان خود بی اطلاع نیستیم. ازبکستان در آنتالیای ترکیه تمرین می‌کند. چین، تاجیکستان و چین‌تایپه نیز در کشورشان تمرین دارند که اینها رقیبان اصلی من هستند. ما هم تمرین می‌کنیم و امیدوارم کسب سهمیه داشته باشیم.
ملی‌پوش کانوی کشورمان تاکید کرد: کسب سهمیه در سن پایین  بسیار مهم است و آینده بهتری را برای فرد رقم می‌زند و راه‌های بسیاری را پیش روی ورزشکار قرار می‌دهد. ما محدودیت‌هایی داریم و باید اردوهای گرمسیری در زمستان برگزار می‌کردیم ولی لغو شد. در مجموع نسبت به سال پیش پیشرفت کردیم و رکوردهای بهتری ثبت کردیم و تمرینات خوبی داشتیم و همه چیز بستگی به شرایط مسابقات دارد.
وی در خصوص عدم حضورش در مسافت 1000 متر در لیگ گفت: در 500 متر شرکت کردم چون شرایط به گونه‌ای بود که به مدال طلای 500 متر بیشتر نیاز داشتیم. این مسابقات لیگ‌ بود و اهمیت زیادی نداشت که حتما که در هزار متر شرکت کنم.
رضایی در خصوص اینکه مدت‌ها است که در مسابقات شرکت نکرده و آیا این جای نگرانی دارد، تاکید کرد: شرایط برای همه قایقرانان یکسان بود و سایر کشورها نیز مسابقه‌ای نداشتند و تمام مسابقات در آسیا و سایر قاره‌ها لغو شد. قایق‌های خوبی نداریم و مربوط به 10 تا 15 سال پیش است ما باید قایق‌های به روزتری داشته باشیم. از این نظر نسبت به سایر کشورها پایین‌تر هستیم و امیدوارم فدراسیون بتواند قایق‌های سطح بالاتری وارد کند تا در تمرینات با آن هماهنگ شویم و در مسابقات از آن به خوبی استفاده کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد