hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| اعتبار توسعه راه‌های روستایی استان البرز کافی نیست

البرز| اعتبار توسعه راه‌های روستایی استان البرز کافی نیست

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز گفت: اعتبار توسعه راه‌های روستایی استان البرز کافی نیست و نیازمند تزریق اعتبارات ملی هستیم.


غفور قاسم پور با اشاره به اقداماتی که در البرز و در راستای تأمین آب شرب روستایی انجام‌شده است، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر با تمهیدات اجرایی در این خصوص از حدود ۳۰۰ روستای البرز بیش از ۱۵۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قرار دارند.

او اضافه کرد: در مناطق روستایی استان که تأمین آب شرب در اختیار بخش خصوصی است اقدامات و هماهنگی‌های لازم پیگیری شده تا این نقاط نیز زیرمجموعه شرکت آبفای روستایی البرز شده و از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز ادامه داد: امسال مشکل کمبود آب شرب تنها در برخی نقاط روستایی استان وجود داشت که در این زمینه نیز توسط شرکت آبفای روستایی آب‌رسانی با تانکر انجام شد و خوشبختانه مشکل و تنش خاصی حادث نشد.

قاسم پور در بخش دیگری با اشاره به اینکه بیش از یک هزار کیلومتر راه روستایی در استان البرز وجود دارد در خصوص توسعه این راه‌ها گفت: از این میزان حدود ۷۰۰ کیلومتر آسفالت شده است و باقیمانده این راه‌های روستایی به‌ویژه در حوزه شهر طالقان راه شوسه و خاکی است.

او با تأکید بر اینکه اعتبارات استانی منظور شده برای توسعه راه‌های روستایی استان کافی نیست، گفت: نیازمند تزریق اعتبارات ملی برای انجام عملیات آسفالت و یا بهسازی راه‌سازی روستایی در البرز هستیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز تشریح کرد: مکاتباتی با وزارت راه و شهرسازی و همچنین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری انجام‌شده است تا از محل اعتبارات ملی، بودجه‌ای برای کمک به توسعه راه‌های روستایی البرز اختصاص یابد تا بتوانیم حجم باقی‌مانده از راه‌های خاکی روستایی استان به‌ویژه در حوزه شهرستان طالقان را تا یک سال آینده آسفالت کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد