hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تعداد بیماران مبتلا به کرونا در اصفهان به ثبات رسید

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در اصفهان به ثبات رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تعداد بیماران جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان به ثبات رسیده است.
آرش نجیمی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر تعداد بیماران تغییر محسوسی نداشته و میانگین بستری‌ها بین ۹۰ تا ۱۰۰ نفر است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر دو بیمارستان عیسی ابن مریم و خورشید ریفرال کرونا هستند، ابراز داشت: باید توجه داشت در دیگر بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌های تأمین اجتماعی نیز بخشی را برای بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده‌ایم.
ابتلای ۱۷ اصفهانی به ویروس جهش یافته انگلیسی
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار ۱۷ بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در اصفهان شناسایی شده است، تصریح کرد: این بیماران در شهرهای اصفهان، خمینی‌شهر، فلاورجان و نجف آباد بوده‌اند.
وی با بیان اینکه بیماران مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی علائمی شبیه به کرونای ووهان دارند، گفت: تنها تفاوت این ویروس سرعت انتقال بیشتر و ابتلای افراد با سنین کمتر است.
نگران تغییر رنگ بندی شهرهای استان هستیم
نجیمی در ادامه با بیان اینکه نگران تغییر رنگ بندی شهرهای استان اصفهان و افزایش بیماران مبتلا به کرونا در استان اصفهان هستیم، ادامه داد: ضروری است که تردد از دیگر استان‌های کشور به اصفهان و به ویژه خوزستان، ایلام و استان‌های شمالی کنترل شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد