درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 64650 | 13 اسفند 1399 ساعت 07:28

جریمه‌های رانندگی از طریق پیامک به مالکان خودروها اعلام می‌شود

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای مقرر کردند تخلفات و جریمه‌های رانندگی از طریق پیامک به مالکان خودروها اعلام شود و هزینه پیامک‌ها از آنها دریافت شود.
جریمه‌های رانندگی از طریق پیامک به مالکان خودروها اعلام می‌شود


 نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت سوم امشب (سه‌شنبه) مجلس و در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه در بخش هزینه‌ای ردیف یک بند ه تبصره ۱۱ را به تصویب رساندند که براساس آن در اجرای ماده (۸) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب۸ / ۱۲ / ۱۳۸۹ با اصلاحات و الحاقات بعدی، تخلفات و جریمه‌های رانندگی براساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از طریق پیامک به مالکان خودروها اعلام می‌شود.
 
براین اساس، کارور (اپراتور)های تلفن همراه موظفند هزینه پیامک‌ها را در قبوض تلفن همراه مالکان وسیله نقلیه درج و مبالغ مربوطه را از آنها دریافت کنند.


عکس خوانده نمی‌شود