hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > گردشگری و مهاجرت > پذیرش مشروط مسافر نوروزی در اصفهان

پذیرش مشروط مسافر نوروزی در اصفهان

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از پذیرش با شروط مسافر در استان اصفهان خبر داد.


کامران هارونی در گفت و گو با خبرآنلاین، با اشاره به استراتژی درنظر گرفته برای گردشگری نوروزی در استان اصفهان که راهکارهای ارائه شده مورد توجه استانهای دیگر کشور هم قرار گرفته است، اظهار داشت: دو راه سبز برای سفرهای ایمن-هوشمند و مسئولانه در قالب تور و مسافرتبا خودروی شخصی که از قبل محل اقامت خود را از بین مراکز اقامتی دارای پروانه بهره برداری و تاییدیه بهداشت رزرو کرده باشند، میسر خواهد بود.

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان تاکید کرد: صرفا تاسیسات گردشگری دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و دارای تاییدیه گواهی ایمن از دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت در شهرستانها مجاز به اسکان مسافر هستند.

وی افزود: رزرو در استانهای نارنجی و قرمز ممنوع است و از ورود مسافران به استان اصفهان جلوگیری می شود.

هارونی با تاکید بر اینکه در مبادی ورودی شهر اصالت و صحت برگه رزرو (واچر) همراه مسافران ارزیابی می شود، گفت: اسکان در مدارس، چادر، کمپ و خانه های استیجاری و ورزشگاه ها ممنوع است.

وی بیان داشت: ظرفیت کل واحدهای اقامتی استان اصفهان همانند هتل ها، اقامتگاه های بوم گردی، مهمانپذیرها، اقامتگاه های سنتی-مناطق نمونه گردشگری_ و خانه مسافرهای دارای پروانه بهره برداری بالغ بر ۴۰ هزار و در شهرستان اصفهان ۲۲ هزار نفر است.

دبیر ستاد نوروزی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: مسافران برای ورود به استان اصفهان باید تست تشخیصی کرونای آنها موسوم به PCR منفی شود و از طریق سامانه ماسک هم افراد مبتلا قابل بررسی هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد