hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تکنیک دختران کشتی‌گیر خوب است/ برگزاری اردوی تیم ملی به کرونا بستگی دارد

تکنیک دختران کشتی‌گیر خوب است/ برگزاری اردوی تیم ملی به کرونا بستگی دارد

آنا براتی می‌گوید از سطح مسابقات قهرانی کشور آلیش زنان راضی است و تقسیم مدال‌های طلا بین استان‌های مختلف را نشانه‌ای از نزدیک شدن سطح ورزشکاران بهم می‌داند.
مسابقات قهرمانی کشور کشتی آلیش زنان دیروز (یکشنبه) برگزار و نفرات برتر اوزان مختلف مشخص شد. کشتی زنان که پس از شیوع ویروس کرونا فعالیتی نداشت و تنها یک اردوی کوتاه مدت تیم ملی برگزار شد، شاهد رقابت دختران کشتی‌گیر بود. 
آنا براتی، سرمربی تیم ملی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام رضایت از سطح مسابقات، بیان کرد: مسابقات خیلی خوب برگزار شد و راضی بودم. هر چند تعطیلی‌های ناشی از شیوع کرونا سطح برخی از کشتی‌گیران را پایین آورده بود اما خوشحالم که مسابقات برگزار و مدال‌های طلا بین استان‌های مختلف تقسیم شد. 
او افزود: خیلی از استان‌ها با اینکه فکرش را نمی‌کردیم، مدال گرفتند که این موضوع نشان می‌دهد سطح کشتی‌گیران بهم نزدیک شده است. به نفع ماست چون استان‌ها برای ارتقای سطح خود تلاش می‌کنند. 
 براتی با بیان اینکه دوری از مسابقات تاثیر زیادی روی کشتی‌گیران نداشته است، گفت: در این مدت دختران، مخصوصا اعضای تیم ملی تمرینات خود را داشتند. هرچند برخی از ملی‌پوشان باختند و کسی مثل زهرا یزدانی هم جز تیم مازندران قرار نگرفته و در مسابقات حضور نداشت اما در کل برای قهرمانی کشور خوب بود. از طرفی تکنیک خوبی هم داشتند و مشخص بود که مربیانمان کار می‌کنند.
او در مورد دلیل حضور نداشتن زهرا یزدانی، دارنده  مدال برنز مسابقات جهانی قزاقستان است، گفت: او در انتخابی استان مازندران مقابل یکی از رقبایش شکست خورده و در تیم اعزامی قرار نگرفته بود. 
براتی در مورد اردوی تیم ملی گفت: قرار است اردوی تیم ملی را هفته سوم اسفند برگزار کنیم اما همه چیز بستگی به شرایط کرونا دارد. از طرفی اگر مجوز تعداد بالا را  بدهند، نفرات اول تا سوم هر وزن را دعوت می‌کنیم در غیر این صورت نفرات اول و دوم را خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی در مورد امکان حضور زهرا یزدانی در اردوی اسفند بیان کرد: هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است. نمی‌دانم او آمادگی دارد یا نه اما اگر آماده باشد باید با فدراسیون صحبت کنیم چون در بخش زنان تبصره‌ای نداریم که آیا قهرمانانی که در مسابقات کشوری شرکت نمی‌کنند امکان حضور در تیم ملی را دارند یا نه.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد