hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > به دنبال مدال طلای پارالمپیک در پرتاب نیزه هستم

به دنبال مدال طلای پارالمپیک در پرتاب نیزه هستم

شانس کسب مدال طلای بازیهای پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: با رکورد خوبی که در فزاغ امارات به ثبت رساندم، تنها به مدال طلای پارالمپیک توکیو فکر می کنم.
حامد امیری، در ارزیابی از عملکرد خود در مسابقات بین المللی امارات، اظهار کرد: با وجود این که در شرایط سختی راهی امارات شدم و به دلیل مشکل ویزا نزدیک به ۱۰ ساعت در فرودگاه امارات بلاتکلیف بودم و امیدی برای شرکت در مسابقات دوومیدانی در فزاغ امارات نداشتم، اما با تلاش های فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک مشکل ویزایم حل شد و موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره در پرتاب نیزه، وزنه و دیسک شدم.
وی گفت: در این رقابت ها همان طور که انتظار داشتم در پرتاب نیزه توانستم رکوردم را یک متر و ۳۰ سانتی متر نسبت به مسابقات جهانی ۲۰۱۹ امارات ارتقاء دهم و بهترین نتیجه کاروان را کسب کنم.
این دوومیدانی کار پارالمپیکی ادامه داد: در پرتاب وزنه هر چند به مدال طلا دست یافتم، اما رکوردم به دلیل افت شدید از نظر قدرت بدنی، راضی کننده نبود و در این خصوص کسی را مقصر نمی دانم زیرا قبل از اعزام به امارات، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون بهترین امکانات را در کیش برای من فراهم کرده بودند.
وی تصریح کرد: رشته اصلی من پرتاب نیزه است و برای موفقیت در این رشته ۴ ماه اردوی منظم و پی در پی در کیش داشتم که دستاورد آن کسب بهترین نتیجه در مسابقات فزاغ امارات در بدترین شرایط بود. 
امیری پیرامون این پرسش که چقدر به کسب مدال طلای پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه امیدوارید، گفت: با رکوردی که در امارات زدم، تنها به مدال طلای پارالمپیک فکر می کنم.
وی در پایان افزود: در حال حاضر در شرایط آمادگی خوبی قرار دارم و تنها منتظر مشخص شدن مربی ام از سوی کمیته ملی پارالمپیک هستم تا تمریناتم را زودتر در کیش شروع کنم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد