hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > ۳۰۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد

۳۰۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی ۳۰۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان به جز دو منطقه کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز منطقه کاشان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر دوهزار و ۴۲۶ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۳۰۹ بیمار قطعی مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۰۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری شده‌اند، گفت: مجموع بیماران بستری در این مراکز به ۴۱۸ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند، ادامه داد: از روز گذشته تاکنون نیز ۹۴ بیمار بهبود یافته کرونا از این مراکز ترخیص شده‌اند.

نجیمی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر هفت بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست داده‌اند، ادامه داد: از این تعداد تاکنون تست دو نفر مثبت کرونا بوده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد