درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 63634 | 02 اسفند 1399 ساعت 17:22

فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران آغاز شد

فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران به طور رسمی از امروز (۲ اسفند) آغاز شد.
فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران آغاز شد


با پایان دیدار پرسپولیس و گل گهر و قهرمانی شاگردان گل محمدی در نیم فصل اول فوتبال ایران، فصل نقل و انتقالات زمستانی به طور رسمی از امروز (۲ اسفند) آغاز شد.
تیم‌ها می‌توانند با جذب بازیکن و ثبت قرارداد آنها در سازمان لیگ، از بازیکنان جدید خود در نیم فصل دوم استفاده کنند. البته برخی از تیم‌ها مانند استقلال و پرسپولیس با پنجره بسته مواجه هستند. این تیم ها باید ابتدا پنجره خود را باز کنند و سپس بازیکن جدید به خدمت بگیرند.


عکس خوانده نمی‌شود