hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| عزم جدی و بسیج عمومی لازمه مقابله با تهدیدها است

گلستان| عزم جدی و بسیج عمومی لازمه مقابله با تهدیدها است

اعضای کمیته پدافند غیرعامل استان گلستان با آیت‌ا... نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام‌جمعه گرگان دیدار و گزارش اقدامات انجام‌شده را ارائه کردند.


آیت‌ا... سید کاظم نورمفیدی ضمن تشکر از اقدامات انجام‌شده کمیته پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: جنگ همیشه در دنیا وجود داشته و دو تیپ در مقابل یکدیگر قرار می‌گرفتند و حق و باطل یا دو باطل باهم می‌جنگیدند، البته ازنظر فرضیه و تئوری دو حق رو به روی‌هم قرار نمی‌گیرند.

او ادامه داد: آنچه به شکل ضرب‌الاجل باید در دستور کار قرار دهیم و امروز در اولویت قرار دارد دو مطلب است، تهدیدها گوناگون است اما تهدیدی که باید به آن‌ها توجه کنیم یکی سست کردن اعتقادات دینی و گرایش مردم به دین و مذهب و گرایش مردم به مساجد و امام حسین (ع) و ... و دیگری جدا کردن مردم از نظام است که شاید کم‌وبیش آن را احساس کنیم.

امام‌جمعه گرگان تصریح کرد: جنگ نظامی فقط در میدان جنگ است اما پدافند غیرعامل می‌تواند در هر زمینه‌ای باشد یعنی از هر راهی که امکانش باشد وارد شوند و ضربه را بزنند. ما در اوایل انقلاب خیلی مسائل دیده‌ایم منتهی امروز و شرایطی که داریم درست است که دشمن از هر راهی برای ضربه زدن به ما انجام می‌دهد به نظر می‌آید آنچه انقلاب را تا به امروز بیمه کرده و حفظ کرده اعتقادات مذهبی و علاقه‌مندی مردم به آرمان‌های دینی و اسلامی و عاشورایی است، دشمنان می‌خواهند به هر شکل ممکن مردم را از این نظام جدا کنند و شکاف عمیقی بین آن‌ها ایجاد کنند.

او با بیان اینکه همه باید در پدافند غیرعامل فعال شوند، ادامه داد: تهدیدها یک یا دو نوع نیست و در همه قالب‌ها می‌تواند باشد به همین دلیل با بسیج عمومی می‌توانیم کشور را حفظ کنیم و نگه‌داریم، همچنین همه باید اهل دعا باشیم تا خدا استقلال این کشور را حفظ کند، وقتی ریشه این درخت را حفظ کنیم آفت‌ها گذراست.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد