hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > استان اصفهان به کمک مردم در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت شتافت‌

استان اصفهان به کمک مردم در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت شتافت‌

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از کمک‌رسانی به کهکیلویه و بویر احمد خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۰ تن نایلون، ۳ تیم امدادی اسکان از جمعیت هلال احمر و ۲ تیم راهداری با ۳ دستگاه لودر و کامیون به سی‌سخت اعزام شدند.

به گزارش تسنیم، منصور شیشه‌فروش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله سی‌سخت، اظهار داشت: خساراتی به اماکن مسکونی شهری و روستایی در 50 روستا و 3 شهر در بخش‌های پادنا و پادنای علیای شهرستان سمیرم استان اصفهان وارد شد.

وی افزود: در ارزیابی‌های اولیه 500 واحد مسکونی روستایی و 50 واحد شهری از 20 تا 80 درصد خسارت دیدند همچنین به شبکه آب، برق راه‌ها، قنوات،17 مدرسه، خانه بهداشت و مسجد خساراتی وارد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان بلافاصله در مرکز استان و شهرستان سمیرم برگزار شد، گفت: در این راستا اقدامات امدادی مورد نیاز انجام شد و در حال حاضر راه‌ها بازگشایی و شبکه برق و آب روستاها وصل و 7 تیم ارزیاب برای برآورد دقیق خسارات در مناطق آسیب دیده حضور دارند.


وی ادامه داد: بارش برف و باران،کولاک وکاهش دما طی روز گذشته که باعث مسدود شدن برخی از محورهای جاده‌ای شد و عملیات ارزیابی را با مشکل مواجه کرد که امروز با قطع بارش و بازگشایی محورها بررسی‌های دقیق خسارات در بخش‌های اماکن مسکونی، بخش کشاورزی و زیر ساخت‌ها انجام خواهد شد.

شیشه‌فروش تصریح کرد: به منظور کمک‌رسانی به استان کهکیلویه و بویر احمد تاکنون 200 دستگاه چادر امدادی، 10 تن نایلون، 3 تیم امدادی اسکان از جمعیت هلال احمر و 2 تیم راهداری با 3 دستگاه لودر و کامیون برای کمک در بازگشایی راه‌ها از اداره راهداری استان به سی سخت اعزام شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد