hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > کارت وام سهام عدالت غیر حضوری صادر می شود

کارت وام سهام عدالت غیر حضوری صادر می شود

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان مرکزی گفت: کارت اعتباری تسهیلات سهام عدالت غیر حضوری است.
مشمولان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده اند می‌توانند به پشتوانه و ضمانت سهامشان وام بانکی به صورت کارت اعتباری در یافت کنند و مانند سایر وام‌ها ماهانه اقساط پرداخت کنند.
بوجاری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان مرکزی با اشاره به صدور غیر حضوری کارت وام سهام عدالت گفت: مشمولان برای دریافت این کارت اعتباری نیاز به حضوری در بانک ندارند و می‌توانند به صورت غیر حضوری با همون اپلیکیشن‌های ایوا و زمرد در خواست خود را ثبت کنند.
بوجاری افزود: بازپرداخت این تسهیلات به صورت ۱۸ درصد و با بازه پرداخت ۳۶ ماهه است، ولی چنانچه افراد این تسهیلات را ظرف مدت یک ماهه تسویه کنند سودی به این تسهیلات تعلق نمی‌گیرد.
او اضافه کرد: مشمولان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده اند برای دریافت کارت‌های اعتباری سهام داران می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن‌های ایوا و زمرد نزد بانک‌های ملی و تجارت اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان مرکزی با اشاره به اینکه در حدود ۷ تا ۱۰ روز طول می‌کشد که این ثبت نام انجام شود بیان کرد: ارزش این کارت اعتباری ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزش سهام سهام داران است.
او ادامه داد: مزیت این کارت اعتباری این است که افراد میتوانند در فروشگاه‌هایی که در کشور پیش بینی شده است خرید کنند.
بوجاری بیان کرد: افراد باید حتما در بانک ملی و تجارت حساب داشته باشند و همچنین سهام عدالت فوت شدگان هم به وراث آن‌ها تعلق می‌گیرد.
او در مورد جاماندگان سهام عدالت هم گفت: مجلس قرار است تصمیماتی در این مورد بگیرد که هنوز اجرایی نشده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد