درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 62941 | 25 بهمن 1399 ساعت 14:08

صادقی: تراکتور تیم بسیار باتجربه‌ای است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تراکتور تیم بسیار باتجربه‌ای است و بازیکنان بسیار خوبی دارند که هر لحظه می‌توانند نتیجه را به سود خود تعیین کنند.
صادقی: تراکتور تیم بسیار باتجربه‌ای است


ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و تراکتور تبریز اظهار داشت: آخرین هفته نیم‌فصل اول لیگ برتر است. تراکتور تیم بسیار باتجربه‌ای است و بازیکنان بسیار خوبی دارند که هر لحظه می‌توانند نتیجه را به سود خود تعیین کنند.


عکس خوانده نمی‌شود