hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > حریف حسن یزدانی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی: تمام انگیزه ام حضور در المپیک است

حریف حسن یزدانی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی: تمام انگیزه ام حضور در المپیک است

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان گفت: برگزاری رقابت‌های انتخابی انگیزه‌ها را در کشتی گیران بالا می‌برد و من هم تمام هدفم حضور در المپیک است.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و موافقت فدراسیون برنامه کادر فنی به جهت انتخاب کشتی گیران ملی پوش برای اعزام به بازی‌های المپیک توکیو اعلام شد و طبق برنامه در یکی از مسابقات حساس، کامران قاسم پور و حسن یزدانی روز ۱۹ اسفندماه رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.
کامران قاسم پور عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۸۶ کیلوگرم درباره آخرین وضعیت خود گفت: خوشبختانه با دریافت مجوز توسط فدراسیون کشتی توانستیم تمرینات خود را آغاز کنیم و در رقابت‌های لیگ نیز حضور داشته باشیم و در این چهار مرحله از اردو به آمادگی نسبی دست یابیم.
وی در مورد شرایط اردویی گفت: اردو‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و در شرایط قرنطینه برگزار می‌شود، تحمل شرایط قرنطینه برای کشتی گیران سخت است، اما چاره‌ای نداریم و باید روی هدفمان متمرکز باشیم.
قاسم پور افزود: البته از لحاظ امکانات اردویی همه چیز در دسترس است و چه به لحاظ اسکان و چه به لحاظ تغذیه شرایط خوبی را داریم.
دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان گفت: البته کادر فنی هم زحمات بسیار زیادی برای ما می‌کشد و تمرینات به صورت منظم و به خوبی در حال انجام است.
وی در مورد برگزاری رقابت انتخابی در وزن ۸۶ کیلوگرم گفت: از اینکه کادر فنی و فدراسیون کشتی بر روی برگزاری رقابت‌های انتخابی تأکید دارند بسیار خوشحالم چراکه اینکار انگیزه‌ها را در کشتی گیران بالا می‌برد.
قاسم پور تصریح کرد: من هم تمام انگیزه ام حضور در المپیک است و برای رسیدن به آن سال‌های زیادی را تمرین و تلاش کرده ام و امیدوارم که به این هدف برسم.
وی در پایان در مورد شرایط کشتی در سال المپیک تصریح کرد: فدراسیون تمام تلاش خود را برای اینکه ما بتوانیم تمرینات خود را در بهترین شکل ممکن انجام دهیم می‌کند و فقط از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک می‌خواهم که پشتیبان فدراسیون کشتی باشند، ضمن اینکه اگر جوایز قهرمانان را نیز پرداخت کنند، انگیزه‌ی مضاعفی برای آن‌ها خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد