hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز > راهنمای شکم گردی در کرج

راهنمای شکم گردی در کرج

اهالی کرج حتما آمار رستوران‌های این شهر را که کم هم نیستند، دارند؛ اما خوب شاید شما اهل کرج نباشید و اتفاقی گذارتان به این شهر افتاده باشد. در این صورت بد نیست، درباره رستوران‌های آن بدانید.

رپرتاژ آگهی: کرج مرکز استان البرز است و به عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین و پر مهاجر‌پذیرترین  شهرهای ایران شناخته می‌شود. کرج در دامنه رشته کوه‌های البرز و در جوار استان مازندران قرار گرفته و به همین دلیل آب‌وهوای نسبتا خنک و مرطوبی دارد. ایران کوچک در گذشته‌ای نه چندان دور باغ شهری زیبا بوده؛ اما به مرور زمان و با ساخت‌وسازهای بسیار، اثر کمی از فضاهای سبز در آن دیده می‌شود. با این حال شهر کرج در مقایسه با تهران جزو مناطق سرسبز و ییلاقی به حساب می‌آید. از این رو کرج و شهرستان‌های اطراف آن، به عنوان محلی مناسب برای سکونت و یا تفریح در بین مردم شناخته شده‌اند . اهالی کرج حتما آمار رستوران‌های این شهر را که کم هم نیستند، دارند؛ اما خوب شاید شما اهل کرج نباشید و اتفاقی گذارتان به این شهر افتاده باشد. در این صورت بد نیست، درباره رستوران‌های آن بدانید.  

رستوران کرج

 رستوران روما

حتما گاهی برایتان پیش آمده که دقیقا ندانید میل به چه غذایی و چه سبکی دارید. در این صورت رستوران‌هایی که غذاهای متنوعی سرو می‌کنند، با پیشنهادهای گوناگونشان در منو، کمک خوبی برای انتخاب هستند. رستوران بین‌المللی روما دقیقا چنین رستورانی است. تنوع غذاهای فرنگی و ایرانی در رستوران روما می‌تواند پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشد. شما می‌توانید انواع پاستا، پیتزا، کباب و غذاهای دریایی را در روما سفارش دهید. روما در گوهردشت کرج واقع شده و نزدیک دانشگاه آزاد است. البته سطح قیمتی غذاها به دلیل بالا بودن، زیاد مناسب دانشجوها نیست!

مستر دیزی

اگر برای خرید یا اجاره خانه از طریق سایت divar.ir اقدام کرده‌ و خانه‌ای در محلهٔ عظیمیهٔ کرج پیدا کرده‌اید، رستوران مستر دیزی را در آن منطقه از دست ندهید. آنچه مستر دیزی را از سایر دیزی‌‌سراها متمایز می‌کند، تنوع دیزی‌های آن است. طعم‌های متفاوتی مانند، تند، بزباش، کلاسیک،‌ دیزی سنتی و کم‌چرب تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان رقم می‌زند. البته باید بدانید که این رستوران منحصرا دیزی ارائه نمی‌کند؛ بلکه غذاهای سنتی مانند کاله‌جوش،‌ کوفته، آبدوغ خیار،‌ کشک بادمجان و میرزاقاسمی نیز در این رستوران طبخ و سرو می‌شوند. اگر با وجود کرونا، وسوسه شدید که طعم غذاهای سنتی این رستوران را بچشید، این کار به صورت آنلاین امکان‌پذیر است.

رستوران بین‌المللی بیزانس

بعد از خرید خانه و یافتن شغل مناسب، شیرینی دادن به اطرافیان بسیار می‌چسبد. لذت‌بخش‌ترین شیرینی هم می‌تواند مهمانی به صرف شام باشد. اگر در کرج ساکنید یا به دنبال رستورانی لوکس با غذاهای متنوع و باکیفیت در این شهر هستید،‌ رستوران بین‌الملی بیزانس را از دست ندهید. کیفیت غذاهای ایرانی، فرنگی (ایتالیایی و چینی)‌ رستوران بیزانس بسیار زبانزد است. دنج بودن محیط رستوران و طراحی لوکس آن به همراه غذاهای باکیفیت، انتخاب مناسبی برای یک شب به یادماندنی محسوب می‌شود. این رستوران  ۳ طبقه دارد و هر طبقه بسیار زیبا و متفاوت طراحی شده است. طبقه اول رستوران بیزانس مناسب مجالس و مهمانی‌ها و طبقه زیر همکف برای افراد خاص خدمات ارائه می‌کند. رستوران بین‌الملی بیزانس که جزو رستوران‌های لوکس محسوب می‌شود، در محله عظیمیهٔ کرج واقع است.

کافه رستوران دنیز

بسیاری از مناسبت‌ها در زندگی افراد مهم و خاطره‌انگیزند. مخصوصا اگر چنین مناسبت‌هایی در فضایی خاص و منحصر به‌فرد، جشن گرفته شوند. کافه رستوران دنیز با داشتن کف آکواریومی، فضایی متفاوت را برای مشتریان فراهم می‌کند. شاید بتوان گفت دنیز اولین کافه آکواریومی ایران به حساب می‌آید. از دیگر ویژگی‌های ممتاز این کافه رستوران، می‌توان به استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تازه در طبخ غذاها اشاره کرد. دنیز در مهرشهر کرج واقع شده و جزو کافه‌های پرطرفدار این منطقه محسوب می‌شود.


رستوران ایتالیایی سزار

رستوران دنیز

غذاهای ایتالیایی طرفداران خاص خود را دارند. اگر از جمله طرفداران غذاهای ایرانی بوده و از فست فودهای آمریکایی هم خسته شده‌اید، انتخاب غذای ایتالیایی تنوع خوبی است. می‌توانیدغذای ایتالیایی باکیفیتی را در رستوران ایتالیایی سزار کرج تست کنید. حال‌وهوای خاص این رستوران، با وجود محیط دنج و نورپردازی‌های خیال انگیزش، نظر شما را حتما جلب می‌کند. رستوران ایتالیایی سزار در شهر کرج واقع شده و در این روزهای کرونایی سفارش آنلاین غذا نیز می‌پذیرد. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد