hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ساکنان روستای کندر کرج از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند

ساکنان روستای کندر کرج از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند

برای گازرسانی به روستای کندر 12 هزار متر طول خط تغذیه و 6هزار و 600متر شبکه پلی اتیلن اجرا شده و 9 میلیارد و 300میلیون تومان هزینه شده است.

 همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجردر آیینی با حضور حسین تقی نژاد مدیر عامل شرکت گاز استان البرز، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، طرح  گازرسانی روستای  کوهستانی کندر مورد بهره برداری قرار گرفت.

حسین تقی نژاد مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در این آیین گفت:برای گازرسانی به روستای کندر 12 هزار متر طول خط تغذیه و 6هزار و 600 متر شبکه پلی اتیلن اجرا شده  و 9 میلیارد و 300میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد:در مسیر اجرای این پروژه یک ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت 2هزار و پانصد متر مکعب احداث شده است.

تقی نژاد افزود: با بهره برداری از این پروژه 675 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت:آغاز عملیات اجرایی این پروژه ابتدای سال 98 بوده و در 17 بهمن ماه سال جاری به پایان رسید که با گازدار شدن این روستا بیش از 86 درصد جمعیت روستایی البرز و 9/99 درصد جمعیت شهری تحت پوشش گاز طبیعی قرارمی گیرند.

نماینده عالی دولت در استان البرز ضمن قدردانی از تمامی مسئولانی که در راستای گازرسانی به روستاهای جاده کرج- چالوس همراهی کردند، افزود:آرزوی دیرینه مردم این منطقه علیرغم مشقاتی که در مسیر این گازرسانی وجود داشت محقق شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد