hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > توصیه امروز استاندار به شهردار و اعضای شورای شهر سنندج چه بود؟

توصیه امروز استاندار به شهردار و اعضای شورای شهر سنندج چه بود؟

استاندار کردستان گفت: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از فرصت باقی مانده دوران خدمتی خود در راستای رضایت‌مندی هر چه بیشتر شهروندان، توسعه زیرساخت‌ها، پیشرفت و آبادانی شهر تلاش کنند.

بهمن مرادنیا پیش‌از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از مجتمع تجاری - خدماتی مولوی خیابان مولوی سنندج اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در این دوره با همکاری و همدلی توانستند پروژه‌های مختلفی را اجرایی کنند.

وی افزود: اجرای طرح‌های مختلف خدماتی، عمرانی و رفاهی انجام شده در این سه سال باعث شده که شهروندان از این دو نهاد مردمی رضایت کافی داشته باشند!

استاندار کردستان تصریح کرد: شهردار و شورای اسلامی شهر از فرصت باقی مانده دوران خدمتی خود در راستای رضایت‌مندی هر چه بیشتر شهروندان، توسعه زیرساخت‌ها، پیشرفت و آبادانی و ارتقاء سیما و منظر شهری سطح شهر تلاش کنند.

حشمت‌اله صیدی شهردار سنندج نیز در این مراسم با بیان اینکه مجتمع تجاری - خدماتی میدان مولوی یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری بوده که در زمینی به مساحت 3 هزار و 396 مترمربع و مساحت عرصه 396 مترمربع در 7 طبقه احداث شده است، افزود: این پروژه در راستای ایجاد درآمد پایدار و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری اجرایی شد.

وی "توسعه زیرساخت‌ها، استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار با هدف احداث و توسعه اماکن خدماتی، تجاری و رفاهی و کمک به ایجاد اشتغال و فرصت‌های جدید " را از اهم اهداف اجرای این پروژه خواند و گفت: این 7 طبقه شامل زیرزمین (انبار تجاری و اتاق ژنراتور)، همکف (تجاری، بالکن تجاری و لابی)، اول تا پنجم (خدماتی و دو دستگاه آسانسور و اتاق پکیج)، ششم (کافی شاپ و تراس اختصاصی روباز و فضای مشاع ) است.

شهردار سنندج با بیان اینکه تعداد واحدهای زیرزمین با مساحت 490 مترمربع شامل 2 واحد به اضافه بالکن تجاری و سرویس بهداشتی و آبدارخانه است، خاطر نشان کرد: تعداد واحدهای تجاری در طبقه اول نیز با مساحت 455 مترمربع؛ 4 واحد به انضمام سرویس بهداشتی و آبدارخانه و یک واحد در نیم طبقه است.

وی بیان کرد: واحدهای خدماتی در طبقات دوم تا پنجم شامل هر طبقه 460,38 مترمربع دارای 32 واحد به اضافه آبدارخانه، سرویس بهداشتی و تجهیزات سرمایشی، دو دستگاه آسانسور، اتاق نصب پکیج و راه پله اشتراکی طبقات است.

صیدی به واحد تجاری طبقه ششم به مساحت 126,44 مترمربع دارای یک واحد کافی شاپ و علاوه برآن فضای روباز اختصاصی و سرویس بهداشتی و فضای روباز مشاع اشاره و تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و فراهم کردن شرایط لازم بتوانیم  جهت اجرای طرح‌های خدماتی، عمرانی و رفاهی در سطح شهر زمینه جذب سرمایه‌گذار را فراهم کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد