hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > ۲۶۷۱ مددجوی کمیته امداد استان سمنان شاغل شدند

۲۶۷۱ مددجوی کمیته امداد استان سمنان شاغل شدند

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی و توانمندی مددجویان در این نهاد دنبال می‌شود، گفت: در این راستا دو هزار و ۶۷۱ مددجو طی ۹ ماهه امسال شاغل شدند.


محسن مسعودیان راددر جلسه توانمندی مددجویان به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طی ۹ ماهه سال جاری دو هزار و ۶۷۱ مددجو استان سمنان شاغل شدند، ابراز داشت: کمیته امداد بر حسب وظیفه ذاتی خود می‌کوشد تا افراد تحت تکفل خود را توانمند کرده و به اصطلاح ماهیگیری را به آن‌ها بیاموزد.

وی افزود: تلاش شد تا با ارائه تسهیلات مناسب مددجویان تحت پوشش بتوانند با ایجاد واحدهای بومگردی، دامداری، گلخانه، زمین کشاورزی و تولید روی پای خود بایستند و کمک خرج خانواده باشند لذا برای رسیدن به این هدف مشاوره‌های شغلی به آن‌ها داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در ارائه مشاوره استعداد سنجی نیز انجام و کار آموزش با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود، ابراز داشت: طی بازه مذکور مددجویان را به سمت حرفه‌آموزی و کسب مهارت‌های شغلی فنی و حرفه‌ای سوق داده شدند.

مسعودیان راد ضمن بیان اینکه طی ۹ ماهه سال جاری هزار و ۱۵۶ مددجو کمیته استان سمنان آموزش مهارت‌های شغلی و فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند، در ادامه تصریح کرد: بعدازاین گام تسهیلات اشتغال‌زایی با کارمزد قرض‌الحسنه چهار درصد، در قالب بنده ب تبصره ۱۶، اشتغال روستایی و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و سایر منابع به مددجویان پرداخت شد تا بتوانند شغل مورد نظر خود را دایر کنند.

وی افزود: بعد از آموزش و ارائه تسهیلات و راه‌اندازی شغل مأموریت کمیته امداد پایان نمی‌یابد بلکه باهدف افزایش تولید و پایداری شغل مددجویان کار نظارت بر فرصت‌های شغلی را بر عهده دارد و در ادامه روند کار نیز مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهد تا در کار خود بتوانند موفق باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد