hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بررسی طرح های 20 گانه پایتخت کتاب با حضور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت ارشاد

بررسی طرح های 20 گانه پایتخت کتاب با حضور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت ارشاد

طرح ها و فعالیت های 20 گانه جشنواره پایتخت کتاب روز یکشنبه در نشست وبیناری با حضور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در این نشست که فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به همراه لک زائی و صادقی نژاد معاونان توسعه منابع و مدیریت و نیز فرهنگی و رسانه ای این اداره کل و نیز سایر مدیران و مسوولان ستاد پایتخت کتاب سمنان حضور داشتند اقدامات و فعالیت های طرح پایتخت کتاب مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان سمنان در این نشست با تبیین اهداف و برنامه ها و نیز طرح های 20 گانه طراحی شده در دبیرخانه ستاد پایتخت کتاب گفت: این طرحها ابتکاری و خلاقانه است و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه تدوین و ارائه شده است.
فرشید فلاح با ذکر برخی از این طرحها گفت: تعدادی از طرحها قرار است به زودی در سمنان اجرایی و رونمایی شود.
سایر مسوولان شرکت کننده در این نشست وبیناری نیز به طرح دیدگاهها و نقطه نظرات خود با هدف برنامه ریزی مطلوب برای اجرای طرح های 20 گانه پرداختند.
در ستاد اجرایی طرح پایتخت کتاب مدیران کل و مسوولان دستگاههای فرهنگی و اجرایی از جمله شهرداری سمنان، کتابخانه های عمومی، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ... عضویت و فعالیت دارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد