hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ارتقا زیبایی‌های بصری شهر با اجرای نقاشی دیواری

ارتقا زیبایی‌های بصری شهر با اجرای نقاشی دیواری

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، از اجرای نقاشی دیواری بر روی جداره فضای مکث ابتدایی بلوار مدرس و چهر راه پونه خبر داد و گفت: برنامه های استقبال از بهار بر اساس نیاز سنجی شهر و شهروندان برنامه ریزی شده و تا پایان سال ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری کرج، رئیس این سازمان در خصوص اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در راستای استقبال از سال جدید و زیبا سازی چهره شهرگفت : همه ساله با نزدیک شدن به سال جدید، فعالیت های زیبا سازی و امورات مربوط به فضای سبز شهری در این سازمان دو چندان می شود و امیدواریم با  نزدیک شدن به فصل بهار فضای مطلوبی برای شهروندان در شهر  فراهم کنیم.

پیمان بضاعتی اظهار داشت : برنامه های استقبال از بهار بر اساس نیاز سنجی شهر و شهروندان برنامه ریزی شده و تا پایان سال  ادامه دارد.

وی از از اجرای نقاشی دیواری بر روی جداره چهار راه پونه خبر داد و بیان داشت : در همین راستا، عملیات طراحی و اجرای نقاشی دیواری و حذف نازیبایی های بصری و امحاء آگهی و دیوار نویسی های غیرمجاز با هدف ارتقاء حقوق شهروندی و ایجاد روحیه نشاط و سلامت شهروندان در معابر به ویژه شریان های اصلی شهر با مشارکت اکیپ های زیباسازی مناطق در حال انجام است.

بضاعتی پور از ساماندهی و زیر سازی جداره  فضای مکث ابتدایی بلوار مدرس (خیابان تهران ) با متریال سیمان وآجر خبر داد و گفت: عملیات نقاشی دیواری این جداره  با هدف بازیابی هویت از دست رفته و با الهام از طرحهای معماری و فضای سنتی در حال تکمیل شدن است .

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، با اشاره به وجود برخی دیوارهای قدیمی بد منظر در معابر شهری و لزوم ساماندهی و زیباسازی این دیوارها گفت: به منظور زیباسازی بصری و هویت بخشی به فضای شهری عملیات اجرایی چندین نقاشی دیواری به صورت همزمان در سطح شهر در حال انجام است .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد