hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > فریدونی: برخی عوامل باعث شد برنده دربی اصفهان نباشیم

فریدونی: برخی عوامل باعث شد برنده دربی اصفهان نباشیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان نسبت به حضور داورانی از این شهر در دربی ابراز نارضایتی کرد.
مجتبی فریدونی ، در خصوص شکست ۳ بر یک تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل سپاهان در دربی اصفهان در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی را خصوصا در نیمه دوم شاهد بودیم. ذوب‌آهن در خط دفاعی دچار ضعف است و از طرفی در خط حمله، تمام‌کننده خوبی نداریم و همین عوامل باعث شد برنده بازی نباشیم.
وی با ابراز نارضایتی از نحوه داوری در این دیدار، گفت: اشتباهات داوری همواره جزو بازی بوده، اما اتفاق جالبی که در این دیدار رخ داد، وجود دو داور اصفهانی پشت دروازه‌ها بود. این خیلی عجیب است که در شرایطی که هر دو تیم اصفهانی هستند داور‌ها از همین شهر باشند و ممکن است هرکدام از آنها طرفدار ذوب‌آهن یا سپاهان بوده باشند و در اعمال نظر و قضاوت آنها اثر بگذارد.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: همیشه بهتر است داور‌ها از شهر بی‌طرف انتخاب شوند. ضمن اینکه من نمی‌دانم داور‌های پشت دروازه چطور با داور وسط هماهنگ می‌شوند. در صحنه‌ای که برای ما پیش آمد و می‌گفتند پنالتی بوده، باید داور پشت خط به داور وسط کمک می‌کرد. درست است که اشتباهات داوری همیشه وجود دارد، اما وجود این دو داور اصفهانی زمینه شک و شبهه را فراهم کرده بود و می‌توانستند از آن جلوگیری کنند. در کل از هفته‌های اول تاکنون حدود ۱۰ امتیاز از ما به خاطر اشتباهات داوری کم شده و ما هیچ کاری در این خصوص نمی‌توانیم انجام دهیم.
فریدونی در مورد تصمیمات باشگاه در مورد نقل و انتقالات تصریح کرد: درباره این مسئله کادرفنی باید تصمیم بگیرد. در حال حاضر چند بازیکن معرفی شده‌اند، اما در نهایت با صلاح دید کادرفنی به جمع بندی خواهیم رسید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد