hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فروش ۳۰۰۰ بلیت تا پایان جشنواره فجر در اصفهان پیش‌بینی می‌شود

فروش ۳۰۰۰ بلیت تا پایان جشنواره فجر در اصفهان پیش‌بینی می‌شود

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان گفت: استقبال از جشنواره امسال با در نظر گرفتن شرایط بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مناسب بوده است و فروش ۳۰۰۰ بلیت تا پایان جشنواره فجر در اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
محمد پناهی‌نژاد اظهار داشت: به دلیل شرایط وخیمی که ویروس کرونا رقم زد، مسئولان جشنواره فیلم فجر امسال تاکیدی بر جمعیت زیاد ندارد و سینماها هم به دنبال رکوردزنی نیستند.
وی افزود: ظرفیت سالن‌های سینما در هر سانس 30 درصد تعیین شده که به جز اکران 3 فیلم پرطرفدارتر جشنواره امسال یعنی "ابلق"، "بی‌همه چیز" و "شیشلیک" در سایر اکران‌ها ظرفیت پر شده سالن از 30 درصد هم کمتر بود.
مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان جشنواره امسال 2 هزار و 500 تا 3 هزار بلیت فروخته شود گفت: با در نظر گرفتن شرایط بیماری کرونا و نگرانی‌های مردم از حضور در اماکن سرپوشیده، شرایط فروش بلیت و استقبال مردم از فیلم‌ها را می‌توان مناسب ارزیابی کرد. به طور میانگین در هر سانس 150 تا 200 نفر حضور دارند که فاصله‌گذاری اجتماعی میان این افراد در سالن سینما به خوبی رعایت می‌شود.
وی ادامه داد: بلیت‌های جشنواره امسال به دلیل جلوگیری از تجمع، تماما اینترنتی فروخته می‌شود. با این حال عده‌ای به تصور آن که می‌توانند بلیت را از گیشه تهیه کنند، به ما مراجعه می‌کنند و این خود باعث شکل‌گیری تجمع و خطر شیوع ویروس می‌شود. بلیت‌های جشنواره امسال تماما توسط وزارت ارشاد فروخته می‌شوند و حتی سینماداران هم اگر بخواهند بلیت سالن‌های خود را تهیه کنند از قبل باید از طریق اینترنت خریداری کرده باشند. بنابراین امکان فروش حضوری بلیت به هیچ عنوان میسر نیست.
پناهی‌نژاد با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جشنواره امسال خاطرنشان کرد: سالن‌های سینما تا سقف 30 درصد ظرفیت خود امکان بلیت‌فروشی دارند. تب سنجی قبل از ورود به سالن انجام می‌گیرد و تمامی پرسنل سینما و همچنین مخاطبان ملزم به همراه داشتن ماسک و مواد ضدعفونی کننده هستند. همچنین بین هر سانس حدودا یک ساعت زمان داریم که از این فاصله زمانی برای ضدعفونی کردن کل سالن سینما استفاده می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد