hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ایزدیار: انتظار نداشتم شنا به پارالمپیک اعزام نشود

ایزدیار: انتظار نداشتم شنا به پارالمپیک اعزام نشود

قهرمان بازی های پاراآسیایی جاکارتا با بیان این که انتظار نداشتم شنا به پارالمپیک توکیو اعزام نشود، گفت: با برنامه‌ریزی که انجام داده بودم به دنبال حضور موفق و کسب سکو در پارالمپیک توکیو بودم.
شاهین ایزدیار، اظهارکرد: با توجه به کسب مدال طلا و و افتخارآفرینی در جاکارتا، تصور می کردم شنا در اولویت های کمیته ملی پارالمپیک جزو گروه چهارم به توکیو اعزام شود، به همین خاطر تمام برنامه ریزی خود را برای حضور موفق و کسب سکو در سومین حضورم در بازی های پارالمپیک متمرکز کرده بودم.
وی گفت: زمانی که شنیدم شنا به توکیو اعزام نمی‌شود از نظر روحی شرایط مناسبی نداشتم و انگیزه خود را برای ادامه تمرینات از دست داده بودم اما چون بعد از پارالمپیک، بازیهای پاراآسیایی چین را پیش رو داریم، خود را با شرایط وفق دادم تا با افتخار آفرینی در این رویداد برتری خود را به پارالمپیک ثابت کنم.
ایزدیار در پاسخ به این پرسش که آیا تمرینات خود را همچون گذشته به صورت حرفه ای پیگیری می کنید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: چون مسابقه ای پیش بینی نشده، فشار تمرینات را کاهش و بیشتر روی بحث شنا کار می کنم تا با برنامه ریزی هدفمند خود را برای مسابقات آماده کنم.
وی ادامه داد: با وجود عدم اعزام رشته شنا به توکیو، اما تمرینات خود را همچون گذشته در استخر آزادی هر روز پیگیری می کنم تا دچار افت نشوم.
ایزدیار در پایان هدف گذاری اصلی خود بازی های پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین عنوان کرد و گفت: سعی دارم افتخارآفرینی که در جاکارتا داشتم در چین نیز دوباره تکرار کنم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد