hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ایمان زاده: حضور هادی‌پور در هر تیمی برای بازیکنان جوان قوت قلب است

ایمان زاده: حضور هادی‌پور در هر تیمی برای بازیکنان جوان قوت قلب است

مربی تیم تکواندوی  دانشگاه آزاد گفت: بازیکنان ۱۶ ساله‌ای داریم که حضورش در کنار آرمین هادی پور قوت قلبی برای آن‌ها خواهد بود.
رضا ایمان زاده مربی تیم تکواندوی  دانشگاه آزاد، درباره حذف این تیم از رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: سال گذشته تصمیم گرفتیم پوست اندازی کنم و موازی با تیم بزرگسالان در لیگ جوانان ۲ سالی است تیم‌داری می‌کنیم. هدفمان استفاده از بازیکنان جوان در تیم بزرگسالان است که محصول آکادمی خودمان باشد. روش برگزاری این لیگ با لیگ‌های دیگر متفاوت است و تصمیم گرفتیم بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کنیم.
او درباره مصدومیت آرمین هادی پور ملی پوش تکواندو اظهار کرد: آرمین هادی پور قبل از بازی دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و باتوجه به اینکه المپین است، در نهایت به او استراحت دادیم. هادی پور سرمایه ملی ما است و در تمرینات تیم ملی حضور دارد. آرمین سرمایه باشگاه ما است.
ایمان زاده افزود: بازیکنان ۱۶ ساله‌ای داریم که حضورش در کنار آرمین هادی پور قوت قلبی برای آن‌ها خواهد بود. هادی پور موجب می‌شود تا بازیکنان جوان انگیزه برای رشد بگیرند. آرمین میان یوسف کرمی و نصر آزادانی بود و کمک کردند تا او رشد کند و حالا نوبت او است تا بازیکنان جوان را هدایت کند.
مربی تیم دانشگاه آزاد در خصوص کیفیت هوگو‌ها در لیگ برتر تکواندو عنوان کرد: برای همه شرایط هوگو‌ها یکسان است، اما باتوجه به مشکلات کشور نمی‌توان هوگو را وارد کرد. این هوگو‌ها نقص فنی دارد، اما در نحوه امتیاز دهی‌ها شاید مشکل داشته باشد، ولی چاره‌ای نیست و باید با این هوگو‌ها پیش رفت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد