hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > روحانی: با همکاری می‌توانیم از موج چهارم کرونا در امان باشیم

روحانی: با همکاری می‌توانیم از موج چهارم کرونا در امان باشیم

رئیس جمهور گفت: شرایط امروز کشور ما به گونه‌ای است که می‌توانیم امیدوار باشیم که اگر همه با هم همکاری کنیم، می توانیم جلوی موج چهارم این پاندمی را بگیریم.
صبح امروز جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و با حضور اعضا برگزار شد.
روحانی طی سخنانی در پنجاه‌و‌ششمین جلسه این ستاد اظهار داشت: شرایط امروز کشور ما به گونه‌ای است که می‌توانیم امیدوار باشیم که اگر همه با هم همکاری کنیم، می توانیم جلوی موج چهارم این پاندمی را بگیریم مردم عزیز باید پروتکل‌های بهداشتی را مراعات کنند و می‌بینیم که این ویروس کم‌کم سن و سال هم نمی‌شناسد و قبلا سراغ افراد با سن‌های بالای 60 سال می‌رفت.
وی با اشاره به درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان از فوتبالیست‌های محبوب کشورمان گفت: در این ایام دیدیم که دو نفر از ورزشکاران و فوتبالیست‌های معروف ما در اثر این پاندمی به رحمت خدا رفتند و این هشداری برای مردم ماست که مراقبت بیشتری داشته باشند.
رئیس‌جمهور به نزدیک شدن به سالروز ورود این ویروس به کشورمان خاطر نشان کرد: ما آخر بهمن‌ماه سال گذشته با انجام آزمایش‌های متوجه ورود کرونا به کشور شدیم و ممکن است که یک‌هفته یا ده روز قبلش وارد شده باشد ولی ما آخر بهمن متوجه شدیم و این ویروس در کشور ما یک‌ساله می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد