hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > اکران فیلم های "مصلحت" و "تک تیرانداز" برنامه عصر جمعه سینماهای سمنان و شاهرود

اکران فیلم های "مصلحت" و "تک تیرانداز" برنامه عصر جمعه سینماهای سمنان و شاهرود

در سومین روز از اکران فیلم های جشنواره فجرT فیلم "مصلحت" به کارگردانی حسین دارابی و "تک تیرانداز" به کارگردانی علی غفاری عصر جمعه در سینماهای سمنان و شاهرود اکران می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، طبق برنامه تنظیمی فیلن "مصلحت" در ساعت 15 و در سینماهای یادمان سمنان و فرهنگ شاهرود و نیز فیلم "تک تیرانداز" در ساعت 15 در سینما هلال شاهرود و نیز 18:15 در سینماهای یادمان سمنان و فرهنگ شاهرود بر روی پرده قرار خواهد  گرفت.
در فیلم تک تیرانداز که به تهیه کنندگی ابراهیم اصغری تولد شده است، کامبیز دیرباز، عبدالرضا نصاری، علیرضا کمالی و امیررضا دلاوری بازی می کنند.
این فیلم، برشی کوتاه از حضور حماسی عبدالرسول زرین است که بهترین تک‌تیرانداز دوران دفاع مقدس را در قالب یک داستان جذاب و اکشن روایت می‌کند.
فیلم تک تیرانداز به تاثیر و حضور شهید رسول زرین در عقیم کردن و ناکام گذاشتن عملیات‌های دشمن در جریان جنگ تحمیلی می‌پردازد. تک‌تیرانداز با نام قبلی «شکار شکارچی» مجوز گرفت. شنیده‌ها حاکی از نقش‌آفرینی ویژه و چشمگیر دیرباز در این فیلم است تا وی در قامت یکی از مدعیان سیمرغ جشنواره امسال قرار بگیرد.
فیلم "مصلحت" نیز به کارگردانی حسین دارابی، تهیه کنندگی محمدرضا شفاه و بازی فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهی‌بانو ذوالقدر و نازنین فراهانی تولید شده است.
این فیلم نخستین تجربه کارگردانی سینمایی حسین دارابی به حساب می‌آید و داستان آن در دهه ۶۰ می‌گذرد.
حسین دارابی پیش از این با کارگردانی آثار کوتاهی مانند علمک، دایو، مادربزرگ، سفره و... توانسته جوایز متعدد داخلی و خارجی از جمله را کسب کند که جایزه بهترین فیلم از جشنواره مذاهب امروز ایتالیا، جشنواره کورتی داسوگنی ایتالیا، جشنواره بین المللی فیلم کوتاه ۱۰۰ و جشنواره مردمی عمار و حضور در جشنواره‌هایی مانند کلوژ رومانی، سلولارت آلمان، نِیشنز اتریش، استونی بروک نیویورک و… از جمله حضور‌های بین المللی دارابی در مقام کارگردان بوده است.
اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر از پانزدهم بهمن در سه سینمای یادمان سمنان و هلال و فرهنگ شاهرود آغاز شده و تا 22 بهمن در مجموع با اکران 16 فیلم بخش سودای سیمرغ ادامه دارد.
 دوستداران هنر هفتم می توانند بلیط تماشای این فیلم ها را از طریق اینترت و سه سامانه ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت به سه آدرس اینترنتی: https://www.irantic.com/ ،  https://cinematicket.org/  و https://www.gisheh7.ir/  تهیه نمایند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد