hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

همزمان با ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از بانوان شاغل در این اداره کل تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح دراین مراسم که محمد لک زائی و ابوالفضل صادقی نژاد معاونان مدیریت توسعه مدیریت و منابع و نیز فرهنگی و رسانه ای این اداره کل حضور داشتند از تلاش ها و فعالیت های بانوان فعال در عرصه فرهنگ و هنر تجلیل کرد.
وی با اشاره به نقش بانوان در جامعه و خانواده بر ضرورت لزوم تقویت وفاق و همدلی در محیط اداری تاکید کرد و گفت: بانوان برای موفقیت در فعالیت ها باید به روز باشند و در جریان فعالیتها، اقدامات و اهداف فرهنگی و هنری این اداره کل قرار داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، روحیه همبستگی در بین بانوان را بالا دانست و گفت: این روحیه باید در اداره کل و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها نیز تقویت شود تا موفقیت های بیشتری در توسعه فرهنگی و هنری بدست آید.
در این نشست معاونان این اداره کل و بانوان شاغل نیز با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرای مرضیه (س) و روز زن دیدگاهها و نظرات خود را بیان کردند و در پایان با اهدای لوح از بانوان شاغل در این اداره کل تجلیل کرد.
در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان 29 نفر از بانوان شاغل هستند که از این تعداد 19 نفر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی د بخش های فرهنگی، هنری، اداری و مالی فعالیت دارند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد