hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان پایش هوشمند می‌شود

حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان پایش هوشمند می‌شود

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از تشدید نظارت و کنترل بر ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای با سیستم پایش هوشمند خبر داد.


مهدی رجایی‌فرد با بیان اینکه تشدید اجرای طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان از طرق مختلف در حال اجرا است، تاکید کرد: بخش عمده این نظارت‌ها با استفاده از سیستم‌های نظارتی آنلاین سپهتن یا سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه در این نوع پایش هوشمند به صورت شفاف و بدون اغماض با متخلفان برخورد می‌شود، ابراز کرد: در اجرای طرح تشدید نظارت‌های مستمر در زمینه حمل و نقل استان، مواردی مانند رعایت ایمنی ناوگان‌های حمل و نقل عمومی نیز به خصوص در حوزه مقابله با بیماری کرونا، لحاظ می‌شود.
رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری استان سمنان با بیان اینکه تیم‌های کنترل و نظارت اداره کل با همراهی پلیس راه با حضور در محورهای مواصلاتی استان نسبت به کنترل و نظارت بر ناوگان برون شهری اقدام می‌کنند، بیان کرد: بالا بردن ضریب امنیت مسافرت برای مردم و رانندگان یکی از محورها و اهداف تشدید نظارت‌ها است.
رجایی فرد درباره وقوع چند فقره تصادف اتوبوس در حوزه حمل و نقل عمومی در محورهای استان طی هفته‌های اخیر گفت: متأسفانه رفتار رانندگان و عامل خطای انسانی طی هفته‌های گذشته منجر به وقوع تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی در محورهای مواصلاتی استان شده بر این مبنا فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بیش از پیش به رانندگان اتوبوس در زمینه رعایت نکات ایمنی می‌تواند تا حد زیادی از تصادفات در استان سمنان بکاهد.
وی افزود: علاوه بر کنترل‌های میدانی و هوشمند راه‌های استان، مردم و استفاده کنندگان از ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری می‌توانند شکایات خود را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در میان بگذارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد