hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > آغاز پرواز سیمرغ های جشنواره سی و نهم در سه سینمای سمنان و شاهرود

آغاز پرواز سیمرغ های جشنواره سی و نهم در سه سینمای سمنان و شاهرود

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با اکران دو فیلم از عصر چهارشنبه در استان سمنان آغاز شد و سه سینما در سمنان و شاهرود میزبان دوستدران هنر هفتم شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، با پرواز سیمرغ ها در استان سمنان در اولین روز اکران فیلم های این جشنواره قشرهای مردم در سمنان و شاهرود به تماشای دو فیلم "شیشلیک" و "زالاوا" در سینماهای یادمان سمنان و فرهنگ و هلال شاهرود نشستند.
استقبال دوستداران هنر سینما در اولین روز اکران فیلم های بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر در سمنان با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت های موجود به نسبت خوب بود و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای مرکز سمنان از مهمانان ویژه روز اول اکران این فیلم ها در سمنان بودند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه امسال 16 فیلم بخش سودای سیمرغ در سینماهای سمنان و شاهرود اکران خواهد شد گفت: اکران این فیلم ها که روزانه هر فیلم سه نوبت اکران می شود تا 22 بهمن ادامه دارد.
فرشید فلاح، نرخ بلیط این فیلم ها را هر قطعه 200 هزار ریال بیان کرد و اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط کرونایی بلیطی در گیشه سینماها عرضه نخواهد شد و افراد می توانند با مراجعه به اینتریت از طریق سه سامانه ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت به سه آدرس اینترنتی: https://www.irantic.com/ ،  https://cinematicket.org/  و https://www.gisheh7.ir/  بلیط خود را تهیه نمایند.
وی با بیان اینکه بلیت‌فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و علاقه‌مندان تا لحظه نمایش فیلم، می‌توانند بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری کنند افزود: طبق دستورالعمل ها و به دلیل شرایط کرونایی حداکثر از 30 درصد ظرفیت سینماها باید در جشنواره امسال استفاده شود. 
طبق برنامه هر روز در دو سانس 15 و 18:15 این فیلم به اکران می نشیند و دوستداران هنر سینما در این شهرها می توانند در این سینماه به تماشای فیلم ها بنشینند.
در دومین روز اکران فیلم های جشنواره فجر عصر پنجشنبه دو فیلم "روزی روزگاری آبادان" به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و "روشن" به کارگردانی سیدروح الله حجازی در سینماهای یادمان سمنان، فرهنگ و هلال شاهرود اکران می شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد