درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 61965 | 15 بهمن 1399 ساعت 12:05

مخالفت مدیران استقلال با حضور فکری در برنامه فوتبال برتر

مدیران باشگاه استقلال با حضور فکری در برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما مخالف کرده بودند.
مخالفت مدیران استقلال با حضور فکری در برنامه فوتبال برتر


حضور محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال در برنامه فوتبال برتر  باعث ناراحتی برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال شده است.
پیش این موضوع هیئت مدیره باشگاه استقلال بیانیه ای را درباره مخالفت خود با حضور عوامل این باشگاه در برنامه فوتبال برتر منتشر کرده بود.
شنیده می‌شود حضور فکری در این برنامه به دلیل دستور مسئولان وزارت ورزش و جوانان بوده است. سرمربی آبی‌ها به همین دلیل بدون توجه به خواسته مدیریت باشگاه استقلال در این برنامه حاضر شد.


عکس خوانده نمی‌شود