hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > طلایی: بهروز یاری به نمایندگی از همه در جلسه کمیته انضباطی شرکت کرد

طلایی: بهروز یاری به نمایندگی از همه در جلسه کمیته انضباطی شرکت کرد

مدیرفنی تیم کشتی استقلال اعلام کرد که بهروز یاری به عنوان نماینده مربیان و کشتی‌گیران در جلسه کمیته انضباطی شرکت کرده است.
 باشگاه استقلال چندی بعد از اتمام لیگ برتر، تعدادی از کشتی‌گیران و دو عضو کادرفنی‌اش را به دلیل آنچه مسائل انضباطی درون تیمی عنوان شد، از 35 تا 70 درصد کسر قرارداد جریمه کرد.  موضوعی که با اعتراض اعضای این تیم مواجه شد.
بعد از جلسه‌ای که هفته گذشته بین علیرضا دبیر و احمد مددی رئیس فدراسیون کشتی و مدیرعامل استقلال در حضور مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش تشکیل شد، روز گذشته (سه‌شنبه) نیز کمیته انضباطی برای بررسی اختلافات دو طیف از اعضای تیم استقلال تشکیل جلسه داد.
محمد طلایی که یکی از مربیان جریمه شده از سوی باشگاه استقلال بود، در مورد این جلسه به تسنیم گفت: بهروز یاری از طرف همه ما (کشتی‌گیران و مربیان) در جلسه حاضر شد. دقیقا متوجه نشدم چه مواردی بررسی شده، ظاهرا باز هم جلسه گذاشتند که در مورد مسائل موجود صحبت شود و تصمیم نهایی گرفته شود.
به گزارش تسنیم، بعد از این جلسه اعلام شد که 10 روز به باشگاه استقلال فرصت داده شده تا مدارک و مستندات خود را به کمیته انضباطی ارائه دهد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد