hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > فخرالدینی: امیدوارم در بازی ۶ امتیازی برابر پرسپولیس پیروز شویم

فخرالدینی: امیدوارم در بازی ۶ امتیازی برابر پرسپولیس پیروز شویم

بازیکن تیم فوتبال تراکتور درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.
میلاد فخرالدینی بازیکن تیم فوتبال تراکتور ، درباره وضعیت این تیم تبریزی در آستانه بازی با پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت ما خوب است. تمرینات خود را شروع کردیم و برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شویم. بازی سختی داریم. امیدوارم در بازی ۶ امتیازی برابر پرسپولیس پیروز شویم و جایگاه خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم.
فخرالدینی درباره عملکرد پرسپولیس و اینکه به نظرش این تیم خاص است، گفت: من درباره این موضوع نظری ندارم. هیچ وقت در این باره صحبت نمی‌کنم.
او درباره اینکه نبود یک سرمربی ثابت بالای سر تراکتور باعث شده که تراکتور نتیجه نگیرد، گفت: مسعود شجاعی خوب کار می‌کند و در حال حاضر شرایط ما خوب است و مشکلی در این باره نداریم.
بازیکن تراکتور درباره اینکه این تیم تبریزی با هدایت شجاعی می‌تواند موفق شود، اظهار کرد: فکر می‌کنم شجاعی بتواند موفق شود. همان طور که شجاعی بازیکن بزرگی بوده است به طور حتم می‌تواند سرمربی بزرگی هم باشد. شجاعی می‌تواند به تیم تراکتور کمک کند و شخصیت به تراکتور بدهد.
او درباره حریفان تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم گروه تراکتور در آسیا سخت است. قهرمانان ازبکستان و امارات در گروه ما حضور دارند.  با توجه به اینکه از هر گروه یک تیم صعود می کند به همین علت شرایط صعود در آسیا سخت است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد