hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > دیوار نگاره تمثال شهید حسن شاطری در ایام شهادتش رونمایی خواهد شد

دیوار نگاره تمثال شهید حسن شاطری در ایام شهادتش رونمایی خواهد شد

با اجرای طرح نقاشی دیواری، تمثال مبارک شهیدان گرانقدر و والامقام حسن شاطری، محسن فخری زاده و قاسم سلیمانی بربلندای سمنان خواهد درخشید.

به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از آغاز نقاشی دیواری تمثال ۳ شهید والامقام در میدان نماز بر روی دیوار فرمانداری سمنان خبر داد.

محمود رضا دارایی در خصوص تأثیر این آثار هنری در شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه نقاشی دیواری یکی از مؤثرترین راه های زیباسازی در سطح شهر محسوب می شود که اهدافی چون افزایش زیبایی بصری، تزریق روح شادابی و نشاط به شهروندان را دنبال می کند، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر شهروندان با شهدای بزرگوار، نقاشی دیواری تمثال شهدا در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان این نکته که پاسداشت قهرمانان بی بدیل عرصه ی ایثار و شهادت و فرزندان رشید این آب و خاک بدون شک باعث مستحکم تر شدن رشته ی پیوند نسل جوان با پیشینه ی پرافتخار ایران اسلامی و تقویت فرهنگ ایثار در جامعه خواهد شد، افزود: تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدای والامقام جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و انتقال پیام و آرمان شهدا به نسلهای بعد، یکی از کوچکترین وظایف مسئولین و خدمتگزاران مردم در عرصه ی مدیریت شهری است.

دارایی در خصوص این نقاشی دیواری خاطرنشان کرد: این پروژه در ۲۴۰ متر مربع مساحت توسط نقاش هنری در حال اجراست.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان  یادآور شد: همچنین در سال های گذشته تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی ،شهید  شاطری و شهید محمد اخلاقی، شهید دریادار محمد همتی ،شهید موسوی و غیره بر دیوارهای شهری نقاشی شده است و ان شاءلله این روند در سالهای آتی هم ادامه پیدا خواهد کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد