درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 61713 | 13 بهمن 1399 ساعت 17:17

جریمه محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱:۳۰ به بعد اعمال می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از اعمال جریمه محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱:۳۰ به بعد خبر داد. 
جریمه محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱:۳۰ به بعد اعمال می‌شود


سردار رحیمی» فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: اعمال محدودیت‌های کرونا طبق روال قبل از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح انجام می‌شود، اما با هماهنگی که با ستاد  مقابله با کرونا داشتیم اعمال قانون از ساعت ۲۱:۳۰ صورت می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: ما با تذکر و هشدار کار را انجام می دهیم، قرار بود کسانی که فاقد ماسک هستند با عکس گرفتن اعمال قانون شوند که زیرساخت های این کار آماده نشد.


عکس خوانده نمی‌شود