hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کار راحت سپاهان برای تداوم صدر نشینی/ بازی مرگ و زندگی پیکان برای راه یابی به پلی آف لیگ والیبال

کار راحت سپاهان برای تداوم صدر نشینی/ بازی مرگ و زندگی پیکان برای راه یابی به پلی آف لیگ والیبال

رقابت‌های هفته بیست و پنجم از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.
رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۶ دیدار در خانه والیبال و سالن فدراسیون والیبال پیگیری خواهد شد.

شهرداری قزوین – سایپا تهران

تیم والیبال شهرداری قزوین در حالی به مصاف تیم سایپا خواهد رفت که در این روز‌ها حال و روز خوشی ندارد و حتی بعد از رفتن آرمات هم مشکلات این تیم حل نشده است. شاگردان علی موذن در دیدار قبلی خود با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب تیم هورسان رامسر شدند و نتوانست شرایط خود را در جدول بهبود بخشند. قزوینی‌ها امروز کار راحتی برابر سایپا ندارند و باید برای پیروزی از تمام توانایی‌های خود استفاده کنند تا بتوانند سایپا را شکست دهند.
تیم سایپا تهران نیز بعد از آمدن ناصر شهنازی نتایج خوبی گرفته و یکی از تیم‌ها مدعی بالای جدول شده است. شاگردان شهنازی در بازی قبلی خود با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تیم شهرداری گنبد به پیروزی رسیدند تا جایگاه ششمی خود در جدول را حفظ کنند. در صورت پیروزی در دیدار امروز سایپا در جایگاه خود باقی خواهد ماند.

پیکان تهران – شهرداری ارومیه

تیم پیکان تهران با هدایت مرتضی عهدی امروز مقابل شهرداری ارومیه کار راحتی نخواهد داشت و برای اینکه بتواند به مرحله پلی آف صعود کند محکوم به برد در این دیدار است. شاگردان عهدی در بازی قبلی با نتیجه ۳ بر یک مغلوب سپاهان شدند. تیم پیکان با شکست در بازی قبلی کار برای صعود به پلی آف را سخت‌تر کرد و اگر امروز هم در برابر پیکان شکست بخورد از راه یابی به پلی آف باز خواهد ماند.
در مقابل تیم شهرداری ارومیه که با یک برد کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم است به دنبال پیروز در این دیدار است تا بتواند جایگاه خود در جدول را حفظ کند. شاگردان پیمان اکبری در بازی قبلی خود با نتیجه ۳ بر یک برابر هورسان رامسر به پیروزی رسیدند.

شهرداری گنبد – فولاد سیرجان

تیم شهرداری گنبد امروز در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که برای قطعی کردن صعود خود مرحله به پلی آف محکوم به برد است. تیم والیبال شهرداری گنبد با هدایت عظیم جزیده در بازی قبلی ۳ بر یک تیم لبنیات هراز آمل را شکست داد تا امیدوار به صعود به مرحله پلی آف بماند، اما همه چیز به بازی امروز گنبدی‌ها برابر فولاد سیرجان بستگی دارد. تیم هورسان رامسر تعقیب کننده اصلی شهرداری گنبد برای کسب جواز حضور در مرحله پلی آف است.
در مقابل تیم والیبال فولاد سیرجان که در رده سوم جدول لیگ والیبال قرار دارد برای جا نماندن از سایر رقبا امروز باید برابر شهرداری گنبد برسد. در واقع شاگردان محمدرضا تندروان امروز برای پیروزی به میدان خواهند رفت. تیم والیبال فولاد سیرجان در بازی قبلی موفق شد ۳ بر ۲ تیم راه یاب ملل کردستان را از پیش رو برداشت.
قرعه استراحت در هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال مردان، به نام تیم‌های شهرداری ورامین و شهداب یزد خورده است.
برنامه کامل هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان:
  • ساعت ۱۱ – سالن فدراسیون/ شهرداری قزوین – سایپا تهران
  • ساعت ۱۱ – خانه والیبال/ فولاد مبارکه سپاهان – راه‌یاب ملل کردستان
  • ساعت ۱۴ – الن فدراسیون/ پیکان تهران – شهرداری ارومیه
  • ساعت ۱۴ – خانه والیبال/ هورسان رامسر – آذرباتری ارومیه
  • ساعت ۱۷ – سالن فدراسیون / شهرداری گنبد – فولاد سیرجان
  • ساعت ۱۷ – خانه والیبال/ لبنیات هراز آمل – خاتم اردکان
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد