hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > برنامه متفاوت برای اوزان بدون سهمیه؛ احسان‌پور و کریمی به گزینشی اول نمی‌روند

برنامه متفاوت برای اوزان بدون سهمیه؛ احسان‌پور و کریمی به گزینشی اول نمی‌روند

با توجه به قرار گرفتن نام دو مدعی اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم در بین نفرات اعزامی به تورنمنت پلیکونه، احسان‌پور و کریمی برای حضور در گزینشی اول مد نظر نیستند.
کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد چندی پیش اسامی نفرات مد نظرش برای حضور در دو تورنمنت اوکراین و ایتالیا را به فدراسیون کشتی ارائه کرد.
برای اعزام به اوکراین کشتی‌گیران جوان مد نظر قرار گرفتند اما برای ایتالیا بهنام احسان‌پور، علیرضا کریمی و امین طاهری انتخاب شدند و مبنای کار اوزان المپیکی بود.
بهنام احسان‌پور و علیرضا کریمی در دو وزنی که در آنها سهمیه المپیک نداریم، راهی جام پلیکونه می‌شوند. احسان‌پور سال گذشته هم در این رقابت‌ها شرکت کرد اما در دو وزن 97 و 125 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع به ایتالیا رفتند.
با توجه به فاصله اندک رقابت‌های ایتالیا که اواسط اسفند برگزار می‌شود با مسابقات گزینشی اول که فروردین ماه به انجام خواهد رسید، بهنام احسان‌پور و علیرضا کریمی در این دو وزن مد نظر کادرفنی برای حضور در گزینشی آسیایی‌ها نیستند.
کادرفنی تیم ملی از ابتدای تشکیل اردوها، برنامه متفاوتی را برای مدعیان سه وزنی که سهمیه المپیک نگرفته‌اند، طراحی کرده و محوریت کار، ابتدا انتخاب از بین چندین مدعی و سپس کسب سهمیه خواهد بود.
در سه وزن 57، 86 و 125 کیلوگرم که در نورسلطان با رضا اطری، حسن یزدانی و یدالله محبی موفق به کسب سهمیه شده‌ایم، برنامه مجزایی پیگیری می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد