hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| آینده ورزش در استان گلستان امیدبخش است

گلستان| آینده ورزش در استان گلستان امیدبخش است

استاندار گلستان گفت: ماده ۵۳ باید در همه دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اجرایی شده و همه دستگاه‌ها یک درصد بودجه خود را برای امر ورزش قهرمانی یا ورزش کارکنان خود اختصاص دهند.


سید مناف هاشمی در نشست با ورزشکاران و روسای هیئت‌های ورزشی استان گلستان اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد ارتقاء استان گلستان در حوزه‌های مختلف ورزش، اقتصادی و سرمایه‌گذاری هستیم اما مسیر طولانی در پیش داریم تا عقب‌ماندگی‌های استان جبران شود.

او افزود: شرایط کنونی کشور و استان ایجاب می‌کند که بیشتر از گذشته تحرک و تلاش داشته تا موفق شویم و امروز در جنگ اقتصادی و روانی قرار داریم و باید همه ما بیشتر تلاش کنیم تا پیروز شویم.

استاندار گلستان اظهار کرد: امروز ورزشکاران ما در اعزام‌ها، تخصیص اعتبارها و غیره با مشکل روبرو هستند اما بااین‌حال بازهم باید خود را حفظ کرده و با مدیریت هزینه‌ها در این شرایط سخت و تحریم نیز موفق شویم. هاشمی با اشاره به دوران فعالیت خود در وزارت ورزش، گفت: بهترین دوران خدمت من، 4 سال خدمت به جامعه مظلوم ورزش کشور بوده که در این دوران توانستیم خدمات خوبی را محقق کنیم که افزایش منابع وزارت ورزش از 300 میلیارد تومان به بیش از 2 هزار و 500 میلیارد یکی از این خدمات بوده است. او افزود: اما بااین‌حال با توجه به پایین آمدن ارزش پول و افزایش انتظارات ورزشکاران و قهرمانان و هیئت‌ها نیاز است که از این منابع به‌درستی استفاده کنیم.

استاندار گلستان گفت: وضعیت ورزش در استان رو به بهبود است و روند افزایشی دارد اما در جایگاه واقعی خود قرار نداریم باید جایگاه ما در سطح ملی ارتقاء یابد و استان گلستان پایگاه رشته‌هایی مانند کبدی، شطرنج، سوارکاری و بسکتبال والیبال در سطح ملی است. هاشمی اظهار کرد: با برگزاری مسابقات ورزشی نشاط و شادابی در جامعه محقق شده ورزش می‌تواند زمینه‌ساز بسیاری از سرمایه‌گذاری‌ها باشد ورزش ارتباط مستقیم با سلامتی جامعه دارد وزارت بهداشت نیز می‌تواند بخشی از اعتبارات خود را در این بخش هزینه کند تا هزینه‌های درمانی را کاهش دهد. او افزود: المپیاد ورزشی برای چهارمین سال در استان در حال برگزاری است و تعداد تورنمنت‌های بین‌المللی در استان به‌اندازه 20 سال گذشته در استان برگزارشده و همه باید در این راه کمک کنیم. هاشمی گفت: آینده ورزش در استان گلستان امیدبخش است و باید در رشته کشتی بیش از این فعال باشیم و برای رشته فوتبال نیز من با رئیس فدراسیون برای جذب یک سهمیه دیدار داشتم و باید بیشتر از این در این زمینه فعال باشد.

او افزود: مجموعه هتل ورزش استان هم امسال افتتاح می‌شود و تکمیل ساختمان اداری اداره کل ورزش و جوانان و تکمیل سالن 6 هزارنفری استان را در وزارت ورزش پیگیری می‌کنم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد