hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > واکنش هاشمی به مخالفت فرمانداری با مصوبه زیست شبانه

واکنش هاشمی به مخالفت فرمانداری با مصوبه زیست شبانه

رییس شورای شهر تهران گفت: قوانین و مصوبات ما تنها با نگاه به ویروس کرونا نیست و حتی ما شاهد این هستیم که در حال حاضر برخی قوانین پابرجا است.
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در پایان جلسه امروز شورای شهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به افزایش عوارض طرح ترافیک آیا سهمیه خبرنگاران، جانبازان و ... تغییری کرده است یا خیر گفت: این موارد تغییری نکرده است، برای طرح ترافیک به برخی خبرنگاران و جانبازان تخفیف داده می‌شد که به قوت خود باقی است.
هاشمی درباره کمپین ارزو‌ها گفت: این کمپین ابتکار یکی از اعضا بود و باید با خودش  گفتگو کنید.
هاشمی در واکنش به مخالفت فرماندار تهران با زیست شبانه بیان کرد: قوانین و مصوبات ما تنها با نگاه به ویروس کرونا نیست و حتی ما شاهد این هستیم که در حال حاضر برخی قوانین پابرجا است اما ستادملی مقابله با کرونا نسبت به آنها واکنش نشان می دهد، این مورد هم می تواند تصویب شود اما اجرای آن به بعد از اتمام ویروس کرونا موکول شود.
هاشمی بیان کرد: اگر اشتباه نکنم تورم حدود ۴۰ درصد اعلام شده و به همین دلیل اعضای شورا افزایش نرخ عوارض را بر روی ۲۵ درصد افزایش در نظر گرفتند.
وی تاکید کرد: در منطقه ۶ تهران به صورت آزمایشی کمپین آرزو‌ها راه‌اندازی شد که من هم در آن برنامه رفتم، زیرا دعوت کرده بودند، از من خواستند که آرزویی کنم و من هم آرزوی خود را با شعر آرش کمانگیر (گر به نزدیک فرود آید خانه‌مان، تنگ آرزومان، کور ور بپرد دور تا کجا) مطرح کردم.
رییس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جلسه هم اندیشی امروز با چه موضوعی برگزار شد، گفت: پرونده باغات مورد بحث قرار گرفت، پرونده‌ها برای سال‌های گذشته بود و امروز هم رأی‌گیری نهایی نشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد