hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > نماهنگ«عطر تو » رونمایی شد

نماهنگ«عطر تو » رونمایی شد

سرپرست گروه سرود بین المللی میثاق مهاجرین استان سمنان از رونمایی نماهنگ«عطر تو » به مناسبت ایام ا... دهه مبارکه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرود بین المللی میثاق مهاجرین استان سمنان، روح الله اشرف سرپرست گروه سرود بین المللی میثاق مهاجرین استان سمنان در گفتگویی ضمن بیان اینکه کار نماهنگ «عطر تو»  با هدف  پاسداشت مقام شامخ همه مادران شهدای سراسر دنیا  ساخته شد بیان داشت: سرود این نماهنگ توسط گروه سرود میثاق مهاجرین با آهنگ سازی استاد احسان جوادی و شعری از استاد قاسم صرافان،  تهیه شد .

وی با اشاره به این مطلب که طرح  نماهنگ « عطر تو» در بهار سال ٩٨ در مراسم یادبود یکی از مادران شهدا و جانباز که ازسادات بود مطرح شد اظهار داشت: معرفی  شهید و مادر شهید بصورت یک نماد  از مهمترین اهداف این طرح بود تا این  نماهنگ  مختص به یک یا چند شهید و مادر شهید  نباشد .  

مسئول  تهیه نماهنگ « عطر تو» با تاکید بر اینکه تولید این اثر ٢٠ ماه بطول انجامید  اظهار داشت: با بررسی‌ و کارشناسی افراد مختلف، مخصوصاً کارگردان این اثر استاد محمدحسین بزرگیان سعی کردیم این اثر در استان سمنان ساخته شود، چون گروه سرود میثاق در استان سمنان مستقر است و به دنبال این بودیم که این نماهنگ هم اینجا تولید شود.

 اشرف  تصریح کرد : یک بخش از تصویربرداری این کار در روستای امامزاده عبدالله و بخش دیگر هم در روستای ایج ضبط  شده است.

وی با اشاره به این مطلب که نماهنگ « عطر تو» توسط اداره کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور،اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان  و با همکاری اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان و به همت  گروه سرود بین المللی میثاق مهاجرین استان سمنان تهیه شد افزود: اداره کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران درصدد است این نماهنگ  روزهای پنج شنبه هر هفته از رسانه ملی پخش  شود.

اشرف ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران این طرح خاطرنشان کرد: نماهنگ «عطر تو»  با  اجرای گروه سرود بین المللی میثاق مهاجرین استان سمنان، نویسندگی و کارگردانی محمدحسین بزرگیان،بازی‌گری معصومه حافظی، رویا کریمی، طاها عبدوس ، بردیا عزیزی  و علی اکبر رسولی تهیه شد.
امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد