hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > ۱۴۱ میلیارد تومان پروژه در بخش کشاورزی استان سمنان افتتاح می‌شود

۱۴۱ میلیارد تومان پروژه در بخش کشاورزی استان سمنان افتتاح می‌شود

رئیس جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه ۱۴۱ میلیارد تومان پروژه در بخش کشاورزی استان افتتاح می‌شود، گفت: طبق پیش‌بینی‌ها با بهره‌برداری این طرح‌ها برای یک هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.


 سید حسن میرعماد در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر به میزبانی سالن جلسات اداره کل جهاد کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه طی ایام‌الله دهه فجر سال جاری ۱۶۳ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: برای افتتاح این طرح‌ها بالغ‌بر ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی بابیان اینکه ۱۲۹ پروژه عمرانی بااعتبار ۶۲ میلیارد تومان برای این ایام اماده افتتاح است، افزود: ۳۴ پروژه نیز سرمایه‌گذاری بخش تولید خواهد بود که طی این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه در مجموع با بهره‌برداری این طرح‌ها برای بیش از یک هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود، ابراز داشت: افتتاح دو پروژه بخش صنایع تبدیلی و فرآوری با صرف اعتبار ۷۰ میلیارد ریال نیز طی این ایام در دستور کار قرار دارد.

میرعماد در ادامه تصریح کرد: طی ایام دهه فجر سال جاری ۹۹ طرح بااعتبار ۳۴۸ میلیارد ریال در بخش آب‌وخاک، ۱۹ طرح بااعتبار ۵۰۲ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال در بخش تولیدات دامی، ۱۳ پروژه با صرف اعتبار ۱۷۳ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال در بخش تولیدات گیاهی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بابیان اینکه طی ایام دهه فجر سال جاری سه پروژه برای شاهرود و سرخه با اعتبار ۱۹۷ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد، افزود: در بخش منابع طبیعی ۱۹ پروژه بااعتبار ۲۴۸ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال، عشایری ۱۰ پروژه بااعتبار هشت میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال و در دامپزشکی نیز یک پروژه و با صرف اعتبار ۶۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد