hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > جباری: عملکرد وزنه‌برداران در لیگ ملاک خوبی برای اعزام آنها به قهرمانی آسیا است

جباری: عملکرد وزنه‌برداران در لیگ ملاک خوبی برای اعزام آنها به قهرمانی آسیا است

مربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: شرایط لیگ مشخص کننده و ملاک خیلی خوبی برای آمادگی ملی‌پوشان خواهد بود که باید با چه ترکیبی به رقابت‌های قهرمانی آسیا برویم.
علی جباری ، در خصوص اردوی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و این سومین مرحله از اردو‌های ما بود. از نظر امکانات و از لحاظ تغذیه و سالن تمرین هیچ مشکلی وجود نداشت. آمادگی ملی‌پوشان هم به نسبت خوب است و امیدوارم تا مسابقات هفته دوم و فینال لیگ به شرایط بهتری برسند.
وی ادامه داد: تمام ملی‌پوشان باید تا چند وقت دیگر در لیگ و در تیم‌هایی که حضور دارند وزنه بزنند. شرایط لیگ مشخص کننده و ملاک خیلی خوبی برای آمادگی ملی‌پوشان خواهد بود که باید با چه ترکیبی به رقابت‌های قهرمانی آسیا برویم. اردوی بعدی ما در تهران خواهد بود و ان‌شاءالله با همین رویه و شکل خوب اردو‌های خودمان را پشت سر بگذاریم.
مربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد شرایط سهراب مرادی گفت: سهراب هم به نسبت اردو‌های قبل خیلی بهتر شده است و امیدوارم در هفته دوم لیگ هم بتواند در تیم ملی حفاری خوب و با قدرت وزنه بزند. روی هم رفته از شرایط تمام ملی‌پوشان راضی هستیم و باید تلاش کنیم برای هفته دوم لیگ که زمان زیادی هم نمانده آن‌ها را به شرایط خوب برسانیم که در هفته پایانی بتوانتد رکورد‌های بهتری را به ثبت برسانند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد